کد مطلب: ۱۳۲۹۸۵

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی بهره‌وری ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی بهره‌وری ایران

در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های ارتقای سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور، سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی بهره‌وری ایران تفاهم‌نامه‌ مشترکی منعقد کردند.

تجارت‌نیوز از سازمان مدیریت صنعتی گزارش می‌دهد، از اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به توسعه‌ همکاری‌های مشترک در زمینه‌ تبادل دانش، اطلاعات و داده‌های مورد نیاز در زمینه‌های مشاوره‌ای، آموزشی و تحقیقاتی در راستای ارتقای بهره‌وری و تعالی سازمانی اشاره کرد.

بر پایه این گزارش، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و اجرای پروژه‌های مشاوره‌ای، تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز کشور با موضوع بهره‌وری و تعالی سازمانی، از دیگر اهداف تفاهم‌نامه مذکور است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، سازمان مدیریت صنعتی درباره اجرای پروژه‌های خودارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران و دستگاه‌های اجرایی کشور، آموزش نیروی انسانی متخصص، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی مشترک در زمینه بهره‌وری و تعالی سازمانی و صدور گواهینامه مشترک با طرف دیگر همکاری خواهد کرد.

بر همین اساس، سازمان ملی بهره‌وری ایران درخصوص اعتباردهی به جایزه ملی تعالی سازمانی، اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های آموزشی، اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مشاوره‌ای و پژوهشی در حوزه‌های بهره‌وری و تعالی سازمانی با سازمان مدیریت صنعتی همکاری می‌کند.

این تفاهم‌نامه با امضای مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، بین 2 طرف مبادله شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.