فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۲۰۵۴۸۵

قطعه‌سازان ایران و فرانسه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

قطعه‌سازان ایران و فرانسه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همكاري ميان انجمن صنايع همگن قطعه‌سازان ايران و انجمن قطعه‌سازان فرانسه در حاشيه همايش بين‌المللي صنعت خودرو كشور امضا شد.

این تفاهم‌نامه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو به امضای رؤسای انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان کشور و رئیس انجمن قطعه‌سازان فرانسه رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همچنین در آیین اختتامیه پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران که روز گذشته با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، منصور معظمی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و جمعی از فعالان صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، از 6 نفر از پیشکسوتان صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور «سیف اله ابراهیمی»، «عبدالله اکبری راد»، «رضا رضایی»، «سید علی مرتضوی»، «داود میرخانی رشتی» و «ایرج یزدانبخش» با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.

در ادامه مراسم همچنین از «محمدرضا نعمت زاده» وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت نیز به عنوان پدر صنعت کشور قدردانی شد.

پیش از آیین اختتامیه، سخنرانی و نشست‌های علمی- تخصصی با موضوعات «جایگاه زنجیره تامین در صنعت خودرو و سیاست گذاری برای تعالی آن» و «معماری مناسب و راهکار همپایی فناوری برای زنجیره تامین رقابت پذیر» با حضور فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور برگزار شد.

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودروی تهران با محوریت «زنجیره تامین رقابت‌پذیر (مواد اولیه، قطعه‌سازی، لجستیک)» روز سه شنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد که به گفته کارشناسان، فرصت به دست آمده در این همایش می‌تواند برای صنعت خودرو و صنعت قطعه‌سازی کشور مفید باشد.

در این همایش بین المللی علاوه بر 220 میهمان خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایوان، هند، روسیه، ترکیه، عراق، ترکمنستان و ایتالیا، هزار و 560 نفر از متخصصان و فعالان صنعت خودروی کشور نیز حضور داشتند.

منبع: شاتا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.