فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۱۴۶۳۵۰

افتتاح راه‌آهن کرمانشاه در دولت بعد

افتتاح راه‌آهن کرمانشاه در دولت بعد

مقامات دولت در بازدید بدون حضور خبرنگاران کرمانشاه، با نادیده گرفتن وعده‌های قبلی افتتاح راه‌آهن کرمانشاه گفتند: این طرح در دولت بعد افتتاح می‌شود اما امکان استفاده از قطار تا پایان سال نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از به تعویق افتادن‌های مکرر وعده افتتاح راه‌آهن کرمانشاه، استانداری این استان برای رسانه‌ای نشدن ضعف مدیریت اجرایی و چرایی عدم اشراف استانداری بر زمان تقریبی افتتاح راه‌آهن، مانع از حضور رسانه‌های استان در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از این پروژه شد.

گرچه مدیران ارشد استان کرمانشاه هفته گذشته نیز ترجیح دادند جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر اطلاعات تنها با حضور خبرنگاران دولت و به شکل سانسورشده رسانه‌ای شود تا دغدغه انعکاس حقیقی از این نشست را نداشته باشند اما واقعیت این است که استاندار کرمانشاه مدت‌هاست که برای فرار از چالش پاسخگویی به افکار عمومی راه ساده‌تر را انتخاب کرده است… سانسور!

در روزهایی که خبرنگاران در استان کرمانشاه مانند سایر استان‌های کشور و منطبق بر حقوق خود اجازه حضور در جلسات علنی استانداری کرمانشاه را داشتند وعده‌های متناقضی از پیشرفت فیزیکی و تاریخ افتتاح پروژه راه‌آهن کرمانشاه رسانه‌ای شد.

پسرفت پروژه راه‌آهن به روایت اخبار!

مرداد ماه سال ۹۴ در بازدید استاندار سابق کرمانشاه (ابراهیم رضایی بابادی) پیشرفت پروژه راه‌آهن کرمانشاه بیش از ۹۰ درصد اعلام شد!

این در حالی است که پس از گذشت دو سال از آن روز و به تعویق افتادن بهره‌برداری از پروژه، استاندار کنونی کرمانشاه که وعده رسیدن قطار به کرمانشاه را ۶ ماه قبل اعلام کرده بود، در جریان بازدید معاون وزیر از پروژه راه‌آهن میزان پیشرفت فیزیکی پروژه را ۸۵ درصد! اعلام کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.