خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۲۰۰۵

تکلیف پروازها به کابل چه می‌شود؟

تکلیف پروازها به کابل چه می‌شود؟

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، اکنون تمامی پرواز‌ها به کابل از طریق دو شرکت هواپیمایی انجام می‌شوند و هنوز برنامه‌ای برای لغو این پرواز‌ها اعلام نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد حسن ذیبخش، با بیان اینکه در حال حاضر تمامی پروازها به کابل انجام می‌شود، گفت: این پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی ماهان و دو شرکت دیگر انجام می‌شود و فعلا برنامه‌ای برای لغو این پرواز‌ها به ما اعلام نشده است.

او درباره وضعیت پرواز‌های داخلی هم گفت: در حال حاضر با توجه به تشدید ویروس کرونا در برخی از شهر‌ها میزان پرواز به مشهد و کیش بسیار کاهش یافته و استقبال بسیار کمی از این پرواز‌ها داریم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور یادآور شد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از ۲۰ مرداد ماه میزان جابجایی مسافر به شهر‌های مشهد و کیش به ۵۰ درصد رسیده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم استقبال مسافران به ۶۰ درصد رسیده است ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

طالبان دولت موقت تشکیل داد

به گزارش تجارت‌نیوز، طالبان اعلام کرده که کنترل کل افغانستان را به دست گرفته است. حالا برخی از رسانه‌های خارجی می‌گویند طالبان، دولت موقت تشکیل داده و علی احمد جلالی را به‌عنوان رئیس دولت موقت انتخاب کرده است.

شبکه العربیه به نقل از رسانه‌های افغان اعلام کرد که اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان قصد دارد تا یکشنبه از سمتش کناره گیری کند. این رسانه گفته عملیات انتقال قدرت امروز در کاخ ریاست جمهوری افغانستان انجام شده است.

صداو سیما هم اعلام کرد که بر اساس گزارش‌های غیررسمی گویا اشرف غنی افغانستان را ترک کرده و خبر رسمی بزودی اعلام می شود.

ما از سوی دیگر، طالبان قدرت را در افغانستان در دست گرفته و دولت موقت تشکیل داده است. شبکه المیادین اعلام کرد: علی احمد جلالی وزیر کشور اسبق و سفیر اسبق افغانستان در آلمان، به کابل رسیده و قرار است عهده دار ریاست دولت موقت شود.

مطالعه متن کامل گزارش خبرنگار رادیو آمریکا رئیس دولت موقت شد! پیشنهاد می‌شود.

آخرین اخبار حوزه حمل و نقل را در صفحه حمل‌ونقل تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.