خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۳۳۶۶۹۳

قیمت طلا و ارز در بازار روز پنج‌شنبه

قیمت طلا و ارز در بازار روز پنج‌شنبه

امروز بهای جهانی طلا متاثر از افزایش نرخ بهره آمریکا بالا رفت اما این افزایش بر روی بازار طلا و سکه تاثیرگذار نبود و بهای طلا و سکه ثبات را تجربه کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه 29 آذر ماه دوباره وارد کانال 9 هزار تومانی شده‌است.

صرافی ملی نیز، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 9970 تومان و 9950 تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 11640 تومان و 11690تومان اعلام کرده است. همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی 4781 تومان تعیین شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، ، قیمت اونس جهانی طلا امروز 1257 دلار است که ناشی از افزایش نرخ بهره آمریکا در روز گذشته بوده است که بهای جهانی طلا بر روی قیمت سکه و طلا تاثیر چشمگیری تاکنون نداشته است.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت حدود 14، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 400 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 200 هزار تومان است.

در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 303 هزار و 300 تومان قیمت دارد.

نیم سکه، یک میلیون و 750هزار تومان بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز فروخته می‌شود، ربع سکه یک میلیون و 20 هزار تومان و سکه گرمی 620 هزار تومان قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.