کد مطلب: ۳۹۷۶۱۶

قیمت سکه گرمی به ۹۳۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۶/۱۰

قیمت سکه گرمی به 930000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/6/10

قیمت طلا و سکه امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی از روند نرخ ارز تبعیت کرد که بر این اساس قیمت سکه گرمی به 930 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار جهانی طلا روز جمعه در حالی بسته شد که با رشد شاخص‌ها در بازار بورس و تقویت سود اوراق خزانه‌داری آمریکا قیمت فلز گرانبها کاهش یافت و به 1520 دلار در هر اونس رسید، اما با وجود نگرانی‌ها نسبت به رکود اقتصادی و سرنوشت جنگ تجاری چین و آمریکا برای چهارمین رشد ماهانه خود را تجربه کرد.

بر اساس این گزارش، پس از بهبود اندک ارزش بازار اوراق قرضه و اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا، قیمت طلا کاهش یافت اما به علت نگرانی در مورد رکود جهانی و بلاتکلیفی در مورد روابط تجاری آمریکا و چین که سرمایه‌گذاران را به سوی دارایی‌های امن سوق داد، چهارمین هفته متوالی افزایشی را ثبت کرد.

سوکی کوپر، تحلیلگر فلزهای گران‌بهای بانک استاندارد چارترد گفت بازار در انتظار اخبار مربوط به جبهه تجاریست.

کوپر افزود: «در حال حاضر، طلا بر تاثیر شرایط بر رشد اقتصادی جهان و اینکه بانک‌های مرکزی به سیاست‌های انقباضی پولی ادامه خواهد یا نه، متمرکز شده است.»

تشدید جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان و تشدید نگرانی‌ها در مورد رکود جهانی سبب شد تا قیمت طلا در ماه آگوست بیش از 100 دلار گران شود.

در عین حال، به شدت انتظار می‌رود فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا ماه آینده نرخ بهره را کاهش خواهند داد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ قیمت دلار تا ساعت 18، 11,350 تومان اعلام شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11300 تومان و 11400 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو 12,550 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت یورو را 4622 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12450 تومان و 12550 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 30 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 80 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 410 هزار و 913 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 80 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 280 هزار تومان و 930 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.