فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۱۵۹۹۴

تجارت‌نیوز از وضعیت امروز بازارها گزارش می‌دهد:

طلا از دیگر بازارها جا ماند / دلار همچنان رو به گرانی / آینده مسکن چه خواهد شد؟

طلا از دیگر بازارها جا ماند / دلار همچنان رو به گرانی / آینده مسکن چه خواهد شد؟

امروز قیمت دلار به مانند چند روز اخیر بار دیگر گران شد. شاخص بازار سهام هم همان روند صعودی خود را حفظ کرد اما در بازار طلا روند قیمتی معکوس شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۶ با 2.2 درصد افزایش، 13 هزار و 851 تومان اعلام شده است.

اما قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۱۹ آذر ماه تا ساعت ۱۶ با هزار و 100 تومان کاهش به 475 هزار و 400 تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۱۹ آذر ماه تا ساعت ۱۶ با هزار تومان کاهش به چهار میلیون و 699 هزار تومان رسید.

اما امروز وضعیت بازار سهام چطور بود؟

شاخص کل بورس در روزی که نرخ دلار هم با افزایش قابل توجهی مواجه شد، در ابتدا با بیش از چهار هزار واحد افزایش توانست سقف مقاومتی کانال ۳۴۰ هزار واحدی را بشکند.

19 آذر

روند شاخص بورس امروز هم صعودی بود.

اعلام آخرین مهلت ثبت نام طرح معیشتی ، اعلام منابع جایگزین نفت در بودجه ۹۹، پیش‌بینی آینده قیمت موبایل، اعلام قیمت خودرو در امروز ۹۸/۹/19 ، اعلام محدودیت‌های جدید برای متقاضیان نام نویسی مسکن ملی ، وجود ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ خودروسازان و تغییر ارقام لایحه بودجه به دلیل اعتراضات آبان ماه از مهمترین اخبار امروز بودند.

در همین حال امروز محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای گران شدن مسکن هیچ دلیل فنی و علمی نداریم با این حال برآورد می‌کنیم که مسکن از ثبات برخوردار باشد و تا پایان سال بتوانیم برنامه‌های جدید را برای کنترل آن ارائه کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.