کد مطلب: ۴۳۹۹۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دلار در سال ۹۸ چه شد؟ / خرید دلار در کدام ماه سودده بود؟

دلار در سال ۹۸ چه شد؟ / خرید دلار در کدام ماه سودده بود؟

قیمت دلار در ابتدای سال ۱۳۹۸ در سطح ۱۲۹۰۰ تومان قرار داشت که با افزایش قیمت در اواخر اردیبهشت ماه به ۱۵۳۵۰ تومان نیز رسید اما پس از آن توانست تا ابتدای آبان ماه روند تقریبا با ثباتی نزولی را پشت سر بگذارد.

قیمت دلار در ماه‌های پایانی سال گذشته بیشترین افزایش قیمت‌ها را به همراه داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سال ۱۳۹۸ سال پر نوسانی برای دلار بود و افزایش قیمت ۱۵٫۵ درصدی را برای سرمایه‌گذاران این بازار به همراه داشت.

قیمت دلار (صرافی ملی) در ابتدای سال ۱۳۹۸ در سطح ۱۲۹۰۰ تومان قرار داشت که با افزایش قیمت در اواخر اردیبهشت ماه به ۱۵۳۵۰ تومان نیز رسید اما پس از آن توانست تا ابتدای آبان ماه روند تقریبا با ثباتی نزولی را پشت سر بگذارد. در پنجم شهریور ماه قیمت دلار به پایین‌ترین میزان سال گذشته خود رسید و در سطح ۱۱ هزار تومان و ۱۰۰ تومان قرار گرفت.

پس از آبان ماه، بازار ارز شاهد افزایش بی‌وقفه قیمت تا پایان سال بود.

576

بررسی روند قیمت دلار در ۱۲ ماهه سال گذشته نشان می‌دهد، آذر ماه پربازده‌ترین ماه برای دلار بوده که ۹٫۷ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است.

همچنین در سال گذشته بیشترین افت قیمت دلار مربوط به تیر ماه بود، به طوری که در این ماه هر دلار آمریکا با افت ۹٫۸ درصدی مواجه شد.

5466

بازدهی دلار در سال ۱۳۹۸

در مجموع قیمت دلار در سال ۱۳۹۸ با افزایش ۱۵٫۵ درصدی از ۱۲۹۰۰ تومان در ابتدای سال به بیش از ۱۴۹۰۰ تومان در پایان سال رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.