فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۰۷۳۳۵

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۷ دی ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۷ دی ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۱۰۰ تومان و هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزارتومان معامله شد. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه ۲۵ دی با ۴۳,۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۱۰۰ تومان و هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزارتومان معامله شد. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است: با نزدیک شدن به سال نو تقاضا برای مصنوعات طلا بیشتر شده است. امیدواریم هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم شاهد رونق بیشتر در بازار طلا باشیم.

در این مورد اقتصادنیوز نوشت: سکه امامی نیز در این هفته نتوانست با ماندگاری بالای ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مقدمات صعود خود را فراهم کند و بالاخره در روز چهارشنبه به کانال ۱۰ میلیون تومانی قدم گذاشت.

طلای ۱۸ عیار نیز در انتهای هفته به زیر یک میلیون و ۵۰ هزار تومان رفت؛ طلا حمایت مهم یک میلیونی را پیش رو دارد. به نظر می‌رسد روز شنبه معامله‌گران سعی کنند سطوح حمایتی را در سه بازار ارز، سکه و طلا حفظ کنند، ولی در صورتی که موفق نشوند، ریزش دوباره قیمت‌ها اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.