فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۰۹۹۵۴

افزایش اندک سکه / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۷ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

افزایش اندک سکه / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۷ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

دیروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان معامله شد. اما آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۷ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز دوشنبه ۶ بهمن با ۱۰,۴۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۶۵ هزار تومان معامله شد.

همچنین دنیای اقتصاد هم نوشت: در حالی که دلار تضعیف شده و امیدها به تصویب یک بسته محرک اقتصادی بزرگ در آمریکا همچنان بالاست اما قیمت طلا شاهد نوسان است . دیروز بهای هر اونس طلا در حالی که تا ۱۸۶۸ دلار نیز بالا رفته بود تا ساعت ۲۰ به وقت تهران به ۱۸۵۳ دلار تنزل یافت.

ارزش دلار در معاملات روز دوشنبه در برابر رقیبانش کاهش یافت و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی ارزان‌تر کرد. دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه نگرانی‌های جمهوری‌خواهان درباره گران بودن بیش از حد بسته کمک کرونایی ۹/ ۱ تریلیون دلاری را رفع کرد. با تقویت احتمال تصویب بسته محرک مالی و بالا رفتن انتظارات تورمی، طلا به‌عنوان بازاری امن برای در امان نگه داشتن دارایی‌ها از نوسانات ارزی و افزایش نرخ تورم مطرح می‌شود.

افزایش اندک سکه

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز دوشنبه نسبت به روزکاری قبل با افزایش کمی همراه شد؛ از جمله دلایل تغییرات قیمت در بازار طلا و سکه نوسان در طلای جهانی و نرخ دلار بود؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تاثیراخبار غیر اقتصادی، روز‌های پر نوسانی راپشت سر می‌گذارد و سکه با تاثیرپذیری از آن به‌عنوان محرک داخلی نیز دچار تغییرات زیادی طی چند روز گذشته شده است، هر چند که روز دوشنبه در ساعات معاملاتی بازار تهران اونس طلا اندکی بالاتر رفت.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به قیمت روزکاری قبل ۱۰ هزار تومان افزایش داشته است. اما قیمت نیم سکه نسبت به روز یکشنبه افزایش بیشتری داشت و به قیمت ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه نیز به قیمت ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

آخرین اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجرات‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.