فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۳۳۳۲۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در معاملات روز یکشنبه ۱۰ میلیون و ۱۷۰‌هزار تومان معامله شد. آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در معاملات روز یکشنبه ۱۰ میلیون و ۱۷۰‌هزار تومان معامله شد. قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز یکشنبه ۵ اردیبهشت با ۱۲,۵۰۰ تومان افزایش، ۱,۰۱۶,۳۰۰ معامله شد.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: بهای طلای جهانی تحت تاثیر انتشار داده‌های اقتصادی آمریکا که نشان می‌داد فعالیت کارخانجات ایالات‌متحده در تولید تقویت شده است، باعث شد که نرخ این فلز گرانبها تحت‌تاثیر قرار بگیرد و پس از رشدهای چشم‌گیر و جذاب برای سرمایه‌گذاران، در روز جمعه دچار ریزش حدود ۲۰ دلاری شد. عملکرد هفته گذشته طلا در بازار جهانی تا حدودی بدون تغییر بود به‌‌صورتی که از قیمت ۱۷۷۶ دلار و ۹۰ سنت به نزدیکی مرز ۱۷۷۶ دلار و ۷۰ سنت رسید.

افزایش بهای سکه

با تمدید محدودیت یک هفته‌ای کرونایی بازار تهران و باقی ماندن اونس در زیر محدوده حمایتی همزمان با تعطیلات پایان هفته بازار جهانی طلا، قیمت‌ سکه و مسکوکات طلا در بازار داخلی تحت الشعاع صعود کم‌رمق دلار افزایش قیمت را تجربه کردند. به این ترتیب هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در معاملات روز یکشنبه ۱۰ میلیون و ۱۷۰‌هزار تومان معامله شد که در مقایسه با قیمت روز کاری قبل افزایش ۱۱۰‌هزار تومانی را نشان می‌دهد. در روز‌های اخیر تمام مبادلات اقتصادی به مذاکرات وین گره خورده است.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.