فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۴۴۵۰۵

آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۴ خرداد

آخرین قیمت طلا پیش از امروز 4 خرداد

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۳ خرداد با هفت هزار و ۶۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۳۶ هزار تومان معامله شد. آخرین قیمت طلا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۳ خرداد با هفت هزار و ۶۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۳۶ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۳ خرداد با ۵۳ هزار تومان افزایش، ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

اقتصادنیوز نوشت: دلار آمریکا رشد کرد و بالای مرز ۲۳ هزار تومان قرار گرفت، این امر باعث شد با وجود افزایش ۱۲۰ هزار تومانی قیمت سکه باز هم اندازه حباب فلز گرانبها منفی شود.

افزایش قیمت سکه

قیمت سکه امامی نیز در واکنش به افزایش قیمت دلار، ۱۲۰ هزار تومان نسبت به عصر روز گذشته رشد کرد و روی ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفت. قیمت طلای جهانی در زمان نوشتن این گزارش ۱۸۸۲ دلار و قیمت دلار بازار داخل ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان بود. در نتیجه قیمت واقعی سکه ۱۰ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و اندازه حباب آن منفی به دست می‌آید. در نتیجه روی سطوح کنونی قیمت طلای جهانی و دلار سکه ظرفیت رشد بیشتر قیمت را دارد.

آخرین اخبار مرتبط با بازار طلا را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.