فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۶۵۴۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۸ اسفند ۱۴۰۱ / بازار فلزات گران‌بها اسیر نوسان

قیمت طلا و سکه امروز 8 اسفند 1401 / بازار فلزات گران‌بها اسیر نوسان

قیمت طلا و سکه که روز گذشته در مسیری افزایشی و افسارگسیخته قرار داشتند، تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در مسیری نزولی قرار گرفتند و وارد کانال‌های پایین‌تر شدند. قیمت در بازار این دو فلز ارزشمند اکنون نوسانی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه با وجود اینکه روز گذشته در مسیر افزایشی قرار داشت اما در ساعات پایانی معاملات، شاهد کاهش قیمت بود و به کانال‌های پایین‌تر بازگشت. این دو فلز ارزشمند امروز مجددا در حال تجربه نوساتی افزایشی قیمت هستند.

قیمت طلا ( 18 عیار) در حالی که دیروز تا کانال سه میلیون تومانی رشد کرده بود، حالا دو میلیون و 852 هار 800 تومان قیمت دارد. نرخ بازگشایی این فلز ارزشمند در کانال دو میلیون و 700 هزار تومانی بوده است.

8 اسفند

سکه امامی

قیمت سکه امامی امروز دوباره به کانال 34 میلیون تومانی بازگشته است. این نوع سکه روز گذشته تا کانال 37 میلیون تومانی رشد کرد و حباب آن نیز به کانال 10 میلیون تومانی رسید.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی نیز اکنون 30 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. این سکه طرح قدیم نسبت به روز گذشته حدود دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

نیم سکه

قیمت نیم سکه اکنون به قیمت 18 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است. این نوع سکه نسبت به آخرین نرخ‌های روز گذشته تغییر محسوسی را تجربه نکرده است.

ربع سکه

قیمت ربع سکه 100 هزار تومان نسبت به آخرین نرخ دیروز کاهش قیمت داشته و اکنون به قیمت 12 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز نسبت به پایان ساعات معاملاتی روز گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرده و اکنون 6 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت طلا و سکه در مدت اخیر کاملا تابع نرخ دلار بوده است. با ورود دلار به کانال جدید در روز گذشته این فلزات ارزشمند نیز روندی صعودی را در پیش داشتند. تا آنجا که قیمت سکه تا کانال 37 میلیون تومانی و طلا تا کانال سه میلیون تومانی رشد کرد.

برخی کارشناسان معتقدند ممکن است قیمت‌ها در محدوده ثبات قرار گرفته باشند و در صورت تحقق این مورد زمان مناسبی برای خرید است. اما برخی دیگر از کارشناسان می‌گویند با وجود مسائل سیاسی که ایران با آن مواجه است نمی‌توان ادامه روند کاهشی را برای بازار در بلندمدت متصور بود.

آخرین اخبار از تحولات بازار ارز و طلا را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.