خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۲۷۱۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / سکه امامی ۳۸ میلیونی شد

قیمت طلا و سکه امروز 27 اسفند  1402 / سکه امامی ۳۸ میلیونی شد

قیمت طلا و سکه، دو روز مانده به پایان سال روند افزایشی گرفت. امروز سکه امامی وارد کانال ۳۸ میلیونی شد و سایر قطعات سکه نیز در آستانه ورود به کانال بالاتر هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه روز یکشنبه با افزایش قیمت دلار همراه شد. در حالی که بازارهای جهانی در تعطیلات پایانی هفته قرار دارند، قیمت انس جهانی طلا روی رقم ثابت ۲۱۵۵ دلاری ثابت است و بازیگر فعالی برای تعیین قیمت در بازار طلای داخلی نیست.

Screenshot 2024-03-17 at 1.33.25 PM

معامله‌گران علاوه بر رشد دلار، افزایش تقاضا را دلیل روند صعودی قطعات سکه عنوان می‌کنند. گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش طلا در مرز کاهش و افزایش قیمت سرگردان است و سکه در تمام قطعات افزایشی است. فعالان بازار طلا معتقدند این افزایش قیمت با توجه به نبود فرصت برای اصلاح در بازار طلا در محدوده‌های فعلی سال ۱۴۰۲ را به پایان می‌رساند.

نیم و ربع سکه در آستانه کانال بالاتر قرار گرفتند

سکه امامی امروز یکشنبه ۲۷ اسفند با افزایش ۳۱۰ هزار تومانی با قیمت ۳۸ میلیون در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد ۲۳۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌سکه با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی بیشترین رشد قیمت در بازار سکه را داشت. نیم‌سکه در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. ربع سکه و سکه گرمی امروز به ترتیب ۱۰۰ هزار تومان و ۹۰ هزار تومان گران شدند و با رقم ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال معامله هستند.

حباب سکه در تمام قطعات رشد کرد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی بسیار جزئی دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار هزار و ۸۰۰ تومان ارزان شد و با رقم ۱۳ میلیون ۵۷۸ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته روی رقم سه میلیون و ۳۸۲ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۹۲ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه روز یکشنبه در تمام قطعات افزایشی است. حباب سکه امامی ۲۹۷ هزارتومان، سکه بهار ۲۱۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۴۰۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۴ هزار تومان و سکه گرمی ۹۲ هزار تومان افزایش دارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    بانک مرکزی پولم را بده با پول مردم آن هم ناراضی نمیشه نقدینگی جمع کنی سکه بهم ندادی لاقل پولم رابده

  • ناشناس

    بهتر است عکس مسولین کشور عزیز ماراقاب بگیرند و به دیوار بزنند چون هیچگونه تسلطی به بازار تورم ندارند تنها چیزی که ازشون برمیاد فقططط شعار