فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۱۳۲۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در کریدور پنجم درجا زد

قیمت دلار امروز 26 اردیبهشت 1403 / دلار در کریدور پنجم درجا زد

قیمت دلار امروز در روند رنج قرار گرفت و با همان قیمت روز سه‌شنبه معامله شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد و معامله‌گران نقش بازارساز را پررنگ می‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در شروع چهارمین روز هفته در روند رنج قرار دارد و با نوسان محدود ۵۰ تومانی در حال معامله است.

Screenshot 2024-05-15 at 12.10.31 PM

استراتژی دلار استراحت در مسیر صعودی است؟

معامله‌گران معتقدند اوضاع آرام سیاسی و تلاش بازارساز مانع رشد بیشتر قیمت اسکناس دلار شده است.

برخی از فعالان بازار ارز این افت پلکانی را شروع حرکت بزرگ دلار به سمت سقف قیمت قلمداد می‌کنند؛ اما با وجود دست پر بازارساز تحقق چنین پیش‌بینی در هفته‌های آینده محتمل نیست.

معامله‌گران همچنان به اخبار سیاسی توجه ویژه‌ای دارند و معتقدند تلاش بازارساز برای ثبات قیمت دلار این اسکناس را در روند رنج قرار داده است. کاهشی‌های بازار نیز امید دارند روند نزولی بازار ارز با تزریق اخبار مساعد سیاسی سرعت بگیرد.

ارزهای مهم در روند رنج افتادند

گفتنی است امروز قیمت درهم بدون تغییر و با رقم ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومانی در حال معامله است. تتر با افت ۵۰ تومانی با رقم ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومانی معامله می‌شود.

قیمت پوند انگلیس با کاهش  ۱۵۰ تومانی روی رقم ۷۴ هزار و ۶۵۰ تومانی ایستاده و یورو نیز با کاهش محدودی در کانال ۶۴ هزار و ۱۵۰ تومانی معامله می‌شود.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز بدون تغییر بازگشایی شدند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.