فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۱۹۹۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / کف حمایت دلار از دست رفت

قیمت دلار امروز 30 اردیبهشت 1403 / کف حمایت دلار از دست رفت

قیمت دلار امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی همانند روزهای گذشته ارزان شد و در کریدور پنجم عقب‌نشینی کرد. تحلیلگران اقتصادی کف فعلی قیمت دلار را پله‌ هفتم کریدور پنجم می‌دانند که امروز یکشنبه از دست رفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز کاهش ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومانی داشته است. در لحظه نگارش این گزارش، اسکناس آمریکایی در کانال ششم کریدور پنجم در حال معامله است. معامله‌گران، روند نزولی قیمت در تمام بازارها به‌ویژه خودرو و بورس را یکی از عوامل کاهش قیمت دلار در بازار آزاد می‌دانند.

Screenshot 2024-05-19 at 12.26.15 PM

فشار تقاضا مانع کاهش قیمت دلار می‌شود

فعالان بازار ارز، روند قیمت دلار را با نوسان کاهشی برای روزهای آینده پیش‌بینی می‌کنند و کف حمایت بعدی این اسکناس را نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی می‌دانند.

گفتنی است کارشناسان اقتصادی کاهش کمتر از نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی را برای دلار متصور نیستند و معتقدند فشار تقاضا مانع افت بیشتر قیمت دلار خواهد شد.

قیمت ارزهای مهم با دلار تهران همراه شد

گفتنی است امروز قیمت درهم با کاهش ۱۰۰ تومانی در کانال ۱۵ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد و با رقم ۱۵ هزار و ۷۸۰  تومانی در حال معامله است. تتر با افت ۶۰۰ تومانی با رقم ۵۷ هزار و ۱۰۰ تومانی معامله می‌شود.

قیمت پوند انگلیس با کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی در کانال ۷۲ هزار و ۷۶۰ تومانی قرار گرفت و یورو نیز با افت هزار تومانی روی رقم ۶۲ هزار و ۶۰۰ تومانی ایستاد.

شایان ذکر است اسکناس و حواله دلار روز یکشنبه بدون تغییر قیمت معامله شدند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.