فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۰۶۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / تتر به کانال ۵۸ هزار تومانی برگشت

قیمت دلار امروز 27 خرداد 1403 / تتر به کانال ۵۸ هزار تومانی برگشت

قیمت دلار در شروع معاملات امروز با کاهش ۵۰ تومانی بازگشایی شد. معامله‌گران از بین رفتن التهابات سیاسی و ارزپاشی سیاست‌گذار را دلیل افت پلکانی بازار ارز می‌دانند و تعطیلی فردا را دلیل کم رمقی بازار ارز عنوان می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز با کاهش ۵۰ تومانی در کانال هشتم از کریدور پنجم اندکی عقب‌نشینی کرد. افت پلکانی قیمت اسکناس آمریکایی از ابتدای هفته گذشته شکل گرفته و با نوسانات محدود کاهش پلکانی را تجربه کرد.

Screenshot 2024-06-16 at 12.31.11 PM

دلار در تعادل عرضه و تقاضا کاهشی شد

معامله‌گران در روزهای اخیر عرضه و تقاضا را در تعادل عنوان کردند. آنها از بین رفتن ریسک‌های سیاسی را در کنار ارزپاشی سیاست‌گذار دلیل روند نزولی قیمت دلار در هفته پایانی خرداد می‌دانند.

تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند بازار ارز توسط بازارساز مدیریت می‌شود و  رنج‌شدن قیمت دلار در ما‌ه‌های گذشته با همین سیاست انجام می‌شود. به اعتقاد آنها مادامی که موضوع توافقات و موضوعات کلان کشور سمت و سوی مشخصی بگیرد، دلار در محدوده فعلی نوسان خواهد داشت.

درهم آماده تغییر کانال شد؟

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۶۰  تومانی ایستاده است و نسبت به دیروز کاهش ۳۰ تومانی دارد. قیمت تتر با کاهش قیمت دلار همراه شد و روی رقم ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با قیمت ۷۴ هزار و ۵۶۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با افت ۱۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۹۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس دلار روز یکشنبه با رقم ۴۵ هزار و ۷۴۸ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۷۱۵ تومانی عرضه شد و هر یک از این ارزها بیش از ۱۰۰ تومان گران شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.