خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۱۷۰۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / دلار در کف قیمت درجا زد

قیمت دلار امروز 19 تیر 1403 / دلار در کف قیمت درجا زد

قیمت دلار امروز با کاهش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی در پله پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد. معامله‌گران از تلاش بازارساز در راستای حفظ پایین‌ترین قیمت برای دلار می‌گویند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار روز سه‌شنبه با کاهش محدودی بازگشایی شد. این افت قیمت باعث تغییر کانال اسکناس دلار نشد. اسکناس آمریکایی در لحظه نگارش این گزارش در نیمه پایینی کانال ۹ از کریدور پنجم در حال معامله است.

Screenshot 2024-07-09 at 12.22.26 PM

معامله‌گران معتقدند بازارساز سخت تلاش دارد قیمت دلار را در کریدور پنجم نگه دارد‌؛ اما حفظ این محدوده مستلزم بالا نرفتن شدید تقاضا است. کارشناسان اقتصادی معتقدند تلاش دولت فعلی تحویل دلار با کمترین قیمت به دولت چهاردهم است.

قیمت تتر با دلار تراز شد

گفتنی است قیمت درهم امروز بدون تغییرنسبت به آخرین معامله روز گذشته با رقم ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر روز سه‌شنبه با کاهش ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد و روی رقم ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومانی ایستاد.

پوند انگلیس با کاهش ۲۰۰ تومانی روی قیمت ۷۶ هزار و ۷۱۰ تومانی معامله شد و یورو نیز با کاهش ۲۵۰ تومانی روی رقم ۶۴ هزار و ۷۹۰ تومانی ایستاد.

گفتنی است اسکناس دلار روز سه‌شنبه با رقم ۴۶ هزار و ۴۵۹ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۳ هزار و ۳۷۹ تومانی عرضه شد و ۱۰۰ تومان گران شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.