فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۸۴۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / قیمت تتر به ۵۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید

قیمت دلار امروز 30 تیر 1403 / قیمت تتر به ۵۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید

قیمت دلار امروز با نوسان محدودی در منطقه معاملاتی آخرین روز هفته گذشته بازگشایی شد. در شروع معاملات امروز، درهم افزایش محدودی داشت و قیمت تتر با دلار در یک خط ایستاد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز‌ شنبه ۳۰ تیر با نوسان محدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی در منطقه معاملاتی هفته گذشته بازگشایی شد. معامله‌گران، روند فعلی قیمت دلار را حاصل تلاش بازارساز و آرامش اخبار سیاسی عنوان می‌کنند.

Screenshot 2024-07-20 at 12.25.44 PM

به اعتقاد فعالان اقتصادی، موضوع حذف ارز ترجیحی ۴۸۵ قلم کالا که طی روزهای گذشته مطرح شد، تقاضا در بازار آزاد ارز را بالا می‌برد، اما این موضوع در شروع به کار بازار ارز در ابتدای هفته نتوانست سوخت لازم برای رشد قیمت دلار را فراهم کند. علاوه بر آن با وجود برخی سیگنال‌های نامساعد سیاسی در کشورهای منطقه و برخی تنش‌ها میان اسرائیل و یمن اما تمام تلاش سیاست‌گذار حاکی از این است که قیمت دلار رشد نداشته باشد.

کارشناسان اقتصادی فراز و فرودهای محدود قیمت اسکناس آمریکایی را  عادی عنوان می‌کنند و معتقدند نوسانات فعلی دلار محدود است و روند به حساب نمی‌آید.

قیمت ارزهای مهم با ثبات دلار همراه شد

گفتنی است قیمت درهم امروز با رشد ۵۰ تومانی با رقم ۱۵ هزار و ۷۳۰ تومان معامله شد. قیمت تتر روز شنبه با کاهش ۳۵۰ تومانی روی رقم ۵۷ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد.

پوند انگلیس با کاهش ۲۰۰ تومانی روی قیمت ۷۴ هزار و ۳۴۰ تومانی معامله شد و یورو نیز تغییر قیمت نداشت و همانند هفته گذشته روی رقم ۶۲ هزار و ۶۹۰۰ تومانی ایستاد.

گفتنی است اسکناس دلار روز شنبه با رقم ۴۶ هزار و ۹۱۰ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۳ هزار و ۸۰۱ تومانی عرضه شد و حدود ۱۰۰ تومان افزایش داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 

 

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.