خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۲۶۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / تتر به کانال ۶۲ هزار تومانی صعود کرد!

قیمت دلار امروز 15 مرداد 1403 / تتر به کانال ۶۲ هزار تومانی صعود کرد!

قیمت دلار امروز با افزایش ۸۵۰ تومانی بازگشایی شد و این اسکناس اکنون در سقف کانال ابتدایی کریدور ششم نوسان دارد. روند رفت و برگشتی قیمت دلار در منطقه مذکور از ابتدای هفته پایدار است و روند اخبار موج‌های بازار ارز را مشخص می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار امروز در سومین روز هفته با نوسانات افزایشی بازگشایی شد. رشد ۸۵۰ تومانی این اسکناس، دلار را در روز دوشنبه در پله‌های پایانی کانال اول از کریدور ششم قرار داد.

Screenshot 2024-08-05 at 12.24.17 PM

معامله‌گران، ریتم اخبار را در رونددهی قیمت دلار موثر می‌دانند و معتقدند رشد تقاضا سوخت مورد نیاز برای صعود دلار را فراهم آورده است. اخبار مربوط به تحولات منطقه و افزایش زیسک‌های سیاسی، روند تقاضا را در بازار ارز صعودی کرده است.

گفتنی است اخباری که در کانال‌های تلگرامی فعالان بازار ارز دست به دست می‌شود، انتظارات تورمی را در بازارهای مالی تا حد زیادی صعودی کرده است.

درهم برخلاف رشد دلار ارزان شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۲۰۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۴۶۰ تومانی ایستاد. قیمت تتر روز دوشنبه ۲۰۰ تومان گران شد و روی رقم ۶۲ هزار و ۱۰۰ تومانی ایستاده است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۹ هزار و ۳۵۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۵۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۷ هزار و ۷۸۰ تومانی ایستاد و رشد ۲۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است اسکناس دلار با رقم ۴۸ هزار و ۴۳۶ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومانی عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.