فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۶۰۰۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / دلار به کریدور ششم نزدیک شد

قیمت دلار امروز ۲۸ شهریور 1403 / دلار به کریدور ششم نزدیک شد

قیمت دلار در شروع معاملات نقدی امروز با نوسان ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس طی روزهای اخیر نوسان محدودی داشت، اما با همین رشد‌های پلکانی به کریدور ششم نزدیک شده است. چشم معامله‌گران به نتیجه انتخابات آمریکا است و وزنه معاملات در تعادل قرار دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار در پنجمین روز هفته افزایش محدودی داشت و در لحظه نگارش این گزارش در نیمه بالایی کانال ۹ از کریدور پنجم در حال معامله است. در هفته اخیر اسکناس و حواله دلار افزایش‌های پلکانی را ثبت کرد؛ اما امروز تغییر قیمت نداشت و با همان رقم‌های روز گذشته عرضه شدند.

Screenshot 2024-09-18 at 12.14.59 PM

برخی از فعالان بازار ارز فریز قیمت دلار دولتی را نشانه هدف‌گذاری سیاستگذار برای نزدیکی قیمت در دو بازار دولتی و آزاد می‌دانند. آنها معتقدند همانطور که دلار با افزایش‌های پلکانی به کریدور ششم نزدیک شده با همین تلرانس قیمتی به کف کانال پایانی از کریدور پنجم برمی‌گردد.

قیمت ارزهای مهم با رشد دلار همراه شد

قیمت درهم امروز با رشد ۵۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۲۹۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر روز چهارشنبه با قیمت دلار  تفاوت ۱۰۰ تومانی  داشت و در سطح ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومانی در حال معامله است.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۳۲۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۱۹۰ تومانی ایستاد و افزایش ۲۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز چهارشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۴۷۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۱۵۲ تومانی عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.