فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۶۴۳۶۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در محله فردوس غرب/ خرید خانه در بلوار فردوس چقدر بودجه لازم دارد؟

قیمت خانه در محله فردوس غرب/ خرید خانه در بلوار فردوس چقدر بودجه لازم دارد؟

بلوار فردوس غرب محله‌ای در منطقه 5 شهرداری تهران است که واحدهای مسکونی در آن میانگین عمر پایینی دارند. این مسئله باعث شده است طرفداران خانه‌های نوساز، این محله را جزو گزینه‌های خود قرار بدهند. اما سقف و کف قیمت آپارتمان نوساز در محله فردوس غرب متری چند میلیون تومان است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بلوار فردوس غرب نام محله‌ای در غرب تهران است که در محدوده منطقه 5 شهرداری تهران قرار گرفته است.

خانه‌های این محله دارای بافت نوسازی است، اما می‌توان در آن خانه‌های قدیمی هم برای خرید پیدا کرد؛ بنابراین در این محله با تمامی سنین خانه وجود دارد.

بخش غربی بلوار فردوس پس از تاسیس بزرگراه ستاری به صورت کلی از بلوار فردوس جدا شد و در سال 1398 با تصویب شورای شهر نام این محله به نام زنده‌یاد ناصر حجازی درآمد. اما قیمت آپارتمان در محله فردوس غرب در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

قیمت آپارتمان در فردوس غرب

مشاهدات میدانی در محله فردوس غرب نشان می‌دهد خریداران برای خرید آپارتمان در منطقه حداقل باید بین چهار تا چهار میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه در نظر بگیرند.

قیمت آپارتمان در این محدوده از متری 115 میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری 150 میلیون تومان نیز می‌رسد.

آپارتمان در فردوس غرب

دسترسی محله فردوس غرب

بلوار فردوس غرب از سمت شمال به بزرگراه علامه جعفری، از شرق به بزرگراه ستاری، از غرب به کوی ارم و از سمت جنوب به اتوبان تهران- کرج ختم می‌شود. دسترسی به بلوار فردوس غرب با اتومبیل شخصی با توجه به نزدیکی به این بزرگراه‌ها شرایط خوبی دارد.

ایستگاه متروی علامه جعفری که به‌تازگی در محدوده فردوس غرب افتتاح شده رفت و آمد را به این منطقه برای ساکنان تسهیل کرده است. همچنین ایستگاه متروی ارم سبز نیز در نزدیکی این محله قرار دارد.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.