حجم ویدیو: ۱۲.۹۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۰ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز، گزارش می‌دهد:

از مزرعه تا میدان جنگ / معرفی بازی valiant hearts

حامد اناری حامد اناری

valiant hearts یک بازی ویدیویی تاثیرگذار و جذاب است که بازیکنان را به سفری دلخراش از وحشت‌های جنگ جهانی اول می‌برد. این بازی ماجراجویی پازلی روایت‌محور، ساخته‌ی یوبی‌سافت مون‌پلیه، به طرز ماهرانه‌ای زندگی‌های چهار فرد معمولی را در هم می‌تند که سرنوشت‌هایشان به طور غیرقابل برگشتی توسط این درگیری ویرانگر به هم گره خورده است.

به گزارش تجارت نیوز،

برنامه شصت‌پلاس تهیه شده در استودیو تجارت‌نیوز، به بررسی تازه‌های حوزه تکنولوژی و صنعت گیمینگ می‌پردازد. در این قسمت از این برنامه، به معرفی بازی valiant hearts پرداخته شده است. 

از مزرعه تا میدان جنگ

در این بازی ماجرایی هیجان‌انگیز، روند خود را در یک مزرعه آرام آغاز می‌کند. اما طولی نمی‌کشد تا چکمه‌پوش‌های ارتش این آرامش را به هم می‌زنند. شخصیت اصلی این داستان مجبور به شرکت در جنگ و عضویت در ارتش می‌شود. از مزارع آرام فرانسه تا میدان‌های جنگ آشفته، بازیکنان از طریق چشم‌های امیل، یک کشاورز فرانسوی؛ کارل، داماد آلمانی او؛ آنا، پرستار شجاع آن‌ها؛ و فردی، یک داوطلب ایده‌آلیست آمریکایی، شاهد تاثیر جنگ هستند. داستان‌های آن‌ها گواهی بر قدرت ماندگار ارتباط انسانی، عشق و تاب‌آوری در مواجهه با سختی‌های غیرقابل تصور است.

با سبک هنری دست‌کشیده خیره‌کننده و موسیقی متن احساسی، دل‌های شجاع تجربه‌ای عمیقا احساسی خلق می‌کند. فراتر از گیم‌پلی حل پازل، این بازی در توانایی انتقال هزینه‌های انسانی خام جنگ می‌درخشد. بازیکنان خود را در حال خندیدن، گریه کردن و در نهایت، تأمل در تاثیر عمیق درگیری بر افراد و جوامع خواهند یافت.

valiant hearts بیش از یک بازی است؛ این یادآور قدرتمندی از اهمیت همدلی، دلسوزی و روح ماندگار انسان است. بازی valiant hearts را روایتی ماهرانه و دراماتیک شما غرق در فضای خود می‌کند. گرافیکی خاص که در ترکیب با موسیقی متن این بازی، متناسب و زیبا عمل می‌کند. 

معرفی بازی valiant hearts

در قسمت‌های گذشته از برنامه شصت پلاس، به معرفی بازی‌های مختلفی پرداخته شده است. بازی‌هایی که تا به حال معرفی شده است سبک‌ها و ژانرهای مختلفی را معرفی می‌کند. در این قسمت داستان بازی شما را به زمان جنگ جهانی اول می‌برد. با روایتی جذاب و داستانی قدرتمند، حقایقی از این رخداد تاریخی را به شما نشان می‌دهد و تجربه‌ای واقعی را به شما عرضه می‌کند.

حداقل سیستم پیشنهادی برای این بازی

CPU: Intel Pentium IV @ 3.0 GHz or AMD Athlon64 3000 + @ 1.8 GHz

RAM: 2 GB RAM

VGA: nVidia GeForce 6800GT or AMD Radeon X1950 Pro (256MB VRAM with Shader Model 3.0 or higher)

OS: Windows XP SP3 or Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)

HDD: 6 GB available space

Sound: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.