خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۷۳۲۷۳

سبقت قیمت میوه‌های داخلی از وارداتی‌ها

سبقت قیمت میوه‌های داخلی از وارداتی‌ها

رئیس اتحادیه بارفروشان از بیشتر بودن قیمت بخش عمده میوه‌های تولید داخل از میوه‌های وارداتی از جمله موز خبر داد.

حسن صابری با اشاره به اینکه امروز انار در میدان مرکزی میوه و تره‌بار ۲۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان عرضه شده است، افزود: انگور بی‌دانه زرد از ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان، انگور مهری ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، میوه به از ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، کیوی ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، خرمالو شمال از ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، خیار رسمی ۱۷۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، سیب زرد لبنانی ۱۳۰۰ تا ۴۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت گلابی بیروتی ۸۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان، پرتقال جنوب ۳۰۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، موز ۳۰۰۰ تا ۴۲۰۰ تومان و لیمو شیرین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است.

صابری با اشاره به افزایش ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی در قیمت انواع میوه گفت: نارنج بین ۹۰۰ تا ۲۰۰۰ و هندوانه بین ۵۰۰ تا ۱۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان افزود: بادمجان قلمی از ۹۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، پیاز زرد ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان، پیاز قرمز ۱۴۰۰ تا ۲۴۰۰ تومان، فلفل دلمه‌ای سبز ۱۵۰۰تا ۳۵۰۰ تومان، کاهوپیچ سالادی ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، کدو مسمایی ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان فروخته می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین کلم سفید از ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، گوجه‌فرنگی نو از ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، کلم قرمز از ۸۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان، لوبیا سبز از ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، هویج از ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، سیب‌زمینی از ۷۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان، سبزی خوردن از ۱۰۰۰ تا ۱۷۰۰ تومان و سبزی جور از ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ در هر کیلوگرم فروخته می‌شود.

وی قیمت سیر خشک را از ۱۳ تا ۱۷ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر کیلوگرم لیموترش ریز از ۸ تا ۱۸ هزار تومان و لیمو ترش سنگی از ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.