کد مطلب: ۸۹۵۶۵۵

«تجارت‌نیوز گزارش» می‌دهد:

بازگشت کور ساینتیفیک از ورشکستگی/ هدف‌گذاری برای بازگشت به بازار سهام

بازگشت کور ساینتیفیک از ورشکستگی/ هدف‌گذاری برای بازگشت به بازار سهام

کور ساینتیفیک، شرکت استخراج بیت‌کوین مستقر در آمریکا از ورشکستگی خارج شده و آماده بازگشت به بازار سهام است.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت استخراج بیت کوین کور ساینتیفیک، مستقر در ایالات متحده، از ورشکستگی خارج شده و در حال آماده‌سازی برای ورود مجدد به بازار سهام است. طرح سازماندهی مجدد این شرکت از سوی دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای منطقه جنوبی تگزاس تأیید شده است که راه را برای بازگشت به عملیات عادی و بازلیست شدن در بورس سهام نزدک هموار می‌کند.

احیای کورساینتیفیک و افزایش امید برای بازگشت قیمت بیت کوین

طبق طرح تأییدشده دادگاه، سهامداران موجود سهام جدید شرکت و اوراق بهادار را دریافت خواهند کرد که تقریباً 60 درصد از سهام جدید را تشکیل می‌دهد. این اقدام بدهی‌های موجود شرکت را به طور کامل پرداخت خواهد کرد و منجر به کاهش حدود یک میلیارد دلار از ترازنامه آن می‌شود.

آدام سالیوان، مدیرعامل کور ساینتیفیک گفت: «شرکت برای بهره‌برداری از تقاضای رو به رشد برای بیت کوین و محاسبات با ارزش بالا در موقعیت خوبی قرار دارد.» او بر هم‌راستایی شرکت برای موفقیت و انگیزه تیم خود به عنوان عوامل کلیدی در احیای آن تأکید کرد.

شراکت اخیر کور ساینتیفیک با بیت‌مین، بزرگ‌ترین تولیدکننده دستگاه‌های استخراج بیت کوین در جهان، گام استراتژیکی به سوی رشد و گسترش بیشتر است. سرمایه‌گذاری 53.9 میلیون دلاری بیت‌مین، رابطه مستحکم دو شرکت را بیش از پیش تقویت می‌کند.

با وضعیت مالی قوی فعلی و تمرکز بر کارایی عملیاتی، کور ساینتیفیک آماده است تا تأثیر قابل توجهی در صنعت استخراج بیت کوین داشته باشد. بازگشت این شرکت به بازار سهام تا پایان ماه ژانویه 2024 انتظار می‌رود. اقدامات کنونی شرکت نشان‌دهنده دوره جدیدی از رشد و نوآوری برای کور ساینتیفیک و سایر فعالان رمز ارز است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.