کد مطلب: ۸۳۲۶۲۰

آفرودی خوش قیمت ژاپنی در راه ایران است؟

آفرودی خوش قیمت ژاپنی در راه ایران است؟

بر اساس شنیده‌ها ثبت سفارش رسمی “سوزوکی جیمنی” در چهار تیپ تک و دو دیفرانسیل به عنوان اقتصادی‌ترین خودروی آفرودی بازار جهانی برای ورود به بازار کشور انجام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در فهرست خودروهایی که مجوز ورود به بازار ایران را دارند، محصولاتی را مشاهده می‌کنیم که دارای ارزش خرید قابل قبولی هستند و در شرایط خلاء بازار، ممکن است تجربه فروش خوبی داشته باشند. یکی از این خودروها، سوزوکی جیمنی به عنوان اقتصادی‌ترین خودروی آفرودی در بازار جهانی شناخته شده است و در سراسر جهان تحسین‌برانگیز بوده است، حالا ثبت سفارش این خودرو بصورت رسمی انجام شده است ولی هنوز ماهیت شرکت ثبت سفارش کننده مشخص نیست.

بر اساس اخبار منتشر شده سوزوکی جیمنی در چهار تیپ که دو تیپ آن مجهز به گیربکس دنده‌ای و تک و دو دیفرانسیل و دو تیپ دیگر مجهز به گیربکس اتوماتیک و مجددا تک و دو دیفرانسیل است، ثبت سفارش شده است.

قیمت مناسب، دو دیفرانسیل بودن، ‌شاسی مستقل و برند ژاپنی، از جمله ویژگی‌هایی هستند که جیمنی را به یکی از گزینه‌های وارداتی خوب تبدیل می‌کند. اینطور که از شواهد پیداست، یکی از شرکت‌ها و یا خودروسازان دولتی یا خصوصی، نسبت به واردات این خودرو اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تا به این جای کار تعداد خودروهایی که ثبت سفارش شده و شرکتی که قرار است متولی واردات این خودرو باشد مشخص نیست، اما صددرصد در چند روز آینده همه جزییات این خودروی وارداتی مشخص خواهد شد.

نسخه فول آپشن سوزوکی جیمنی به ۴ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم حالت انتقال قدرت برای چرخ‌ها، تریم داخلی با جنس چرم و پارچه، سنسور نور، سنسور باران، رادار خطی، سیستم پیشگیری از تصادف، نمایشگر لمسی، کنترل سرعت ثابت، محدودکننده سرعت، تهویه هوای اتوماتیک، سامانه کنترل حرکت در شیب، شستشوی خودکار چراغ‌های جلو و … مجهز است. البته با توجه به محدودیت‌های واردات خودرو در ایران، احتمال ورود نسخه‌ای میانه رده بدون برخی از امکانات پیشرفته به بازار کشور وجود دارد تا قیمت را در رنج مورد نظر قرار دهند.

منبع: خودروبانک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.