فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۶۱۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

احتمال لیست شدن قراردادهای آتی شیبا اینو / آیا رالی جدید برای این میم کوین در راه است؟

احتمال لیست شدن قراردادهای آتی شیبا اینو / آیا رالی جدید برای این میم کوین در راه است؟

بر اساس درخواست جدید صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، مجوز لیست کردن قراردادهای آتی میم کوین مشهور شیبا اینو به کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده آمریکا، ارسال شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بخش مشتقات صرافی مشهور ارز دیجیتال کوین بیس، درخواست خود برای لیست کردن قراردادهای آتی میم کوین شیبا اینو در این پلتفرم رمزارزی را به کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده آمریکا (CFTC) ارسال کرده است. بر اساس درخواست این صرافی آمریکایی در بیست و هشتم ماه ژوئن، زمان لیست شدن شیبا اینو آتی، پانزدهم ماه جولای اعلام شده است. 

پلتفرم صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، همچنین برای قراردادهای آتی چهار آلت کوین دیگر، شامل پولکادات، استلار، چین لینک و آوالانج نیز درخواست ارسال کرده است. در صورت تایید این درخواست‌ها، تعداد قراردادهای آتی معامله‌شده در این صرافی، به هشت عدد افزایش پیدا خواهد کرد. 

قراردادهای آتی شیبا اینو در مسیر تایید 

در صورت تایید درخواست این صرافی، قراردادهای آتی شیبا اینو بر پایه تسویه نقدی ماهانه و مارجین خواهد بود. این قراردادها به‌صورت 10 میلیون شیبا تنظیم خواهند شد و حداقل تغییر قیمت و ارزش سفارش برابر 0.0000 دلار به ازای هر شیبا و 0.10 به ازای هر قرارداد خواهد بود. با تایید این قرارداد، میم کوین شیبا اینو نیز مانند دوج کوین، جزو میم کوین‌های دارای قرارداد آتی به شمار خواهد رفت. همچنین، در متن درخواست مجوز این صرافی آمده است قرارداد آتی شیبا اینو، تمامی قوانین اصلی CEA را رعایت خواهد کرد و درگیر دستکاری بازار نخواهد شد. در ضمن، حداکثر پوزیشن‌ها در این قرارداد به 30 هزار عدد، محدود شده است. با وجود اینکه می‌توان خبر ارسال درخواست قرارداد آتی شیبا را سینگالی مثبت فرض کرد، قیمت این میم کوین در ساعت‌های پس از اعلام این خبر، حدود 2 درصد افت کرده است. 

GRMxrrragAAo2rs-e1719681919769-1536x901 (1)

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

ماه ژوئن، برای میم کوین شیبا اینو، سودده نبود و قیمت این میم کوین به پایین‌ترین میزان خود از ماه مه 2022 رسید. طی این ماه، شیبا اینو با 33 درصد کاهش قیمت مواجه شد و به سطح 0.000017 دلار رسید. با وجود این افت قیمتی، برخی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال، پیش‌بینی می‌کنند قیمت این میم کوین می‌تواند به اوج قیمتی خود در سال 2021 میلادی و معادل 0.000088 دلار بازگردد. قیمت این میم کوین در زمان نگارش این گزارش، معادل 0.00001708 است و در شبانه‌روز گذشته، حدود 0.25 درصد رشد قیمتی داشته است. 

با توجه به کاهش شدید قیمت این میم کوین، برخی از کارشناسان بازار باور دارند بازار، فرصت خرید در سطح پایین را برای معامله‌گران فراهم کرده است. همچنین ممکن است تایید قراردادهای آتی این میم کوین در کوین بیس، سینگال مثبتی برای رالی جدید شیبا اینو طی ماه جولای باشد. از سویی در گزارشی که پلتفرم Santiment منتشر کرده است، میم کوین شیبا اینو به‌ عنوان یکی از دارایی‌های دیجیتال معرفی شده که پایین‌تر از ارزش واقعی خود در حال معامله است.

Screenshot 2024-06-29 232435

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.