کد مطلب: ۹۰۶۹۷۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

هشدار به دارندگان شیبا اینو / کلاهبرداران در کمین هستند!

هشدار به دارندگان شیبا اینو / کلاهبرداران در کمین هستند!

دارندگان میم کوین شیبا اینو، از شب گذشته هدف حملات فیشینگ جدیدی قرار گرفتند که قصد دزدی از کیف‌پول دیجیتال آنها را داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، جامعه (کامیونیتی) میم کوین مشهور شیبا اینو تحت حمله جدیدی از کلاهبرداری‌های بازار ارز دیجیتال از سوی اعضای نامشخصی قرار گرفته است. با توجه به حمله اخیر به دارندگان میم کوین شیبا اینو، صفحه توییتری Shibaarmy Scam توضیحات لازم به دارندگان این میم کوین را منتشر کرده و درباره این کلاهبرداری هشدار داده است. 

کلاهبرداری از دارندگان شیبا اینو با ایردراپ BONE

اعضای کامیونیتی شیبا اینو از جمعه هفته گذشته، با حملات فیشینگ ایمیلی جدیدی مواجه شدند. بر اساس گزارش‌ها، این ایمیل‌های کلاهبرداری حاوی لینک‌هایی مرتبط با ایردراپ دروغین برای توکن Bone ShibaSwap بوده است که به‌ عنوان توکن گس‌فی شیبا اینو شناخته می‌شود. این لینک مخرب، دارندگان شیبا اینو را دعوت به کلیک در لینکی می‌کند و دارایی‌های کیف‌پول‌ آنها را پس از اتصال، به‌ سرقت می‌برد. 

محتوای سایتی که از طریق ایمیل‌های فیشینگ منتشر شد، بسیار مشابه وب‌سایت اصلی شیبا اینو همراه با لوگو و حتی لحن گفت‌وگوی متداول اعضای کامیونیتی شیبا اینو بوده است، تا دارندگان فریب بخورند و به صحت این ایمیل اعتماد کنند. پس از آغاز ارسال این ایمیل‌ها، صفحه Shibaarmy Scam اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره این حمله را آغاز کرد و به دارندگان این میم کوین پیشنهاد کرد روی این لینک کلیک نکنند و ایمیل را حذف کنند. 

افزایش کلاهبرداری‌ها در جامعه ارز دیجیتال 

ایمیل‌های فیشینگ تنها روش برای کلاهبرداری از فعالان بازار ارز دیجیتال نیست. روش‌هایی مانند ایجاد وب‌سایت‌ها دروغین، جا زدن به‌جای افراد مشهور این بازار، هک حساب‌های اصلی توییتری و انتشار اطلاعات غلط، اطلاع‌رسانی‌های دروغین و ایردراپ‌های دروغین تعدادی از روش‌های مورد استفاده کلاهبرداران در این فضا هستند. 

از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون، صفحه Shibaarmy Scam موفق به پرده‌برداری از 50 حمله کلاهبرداری به دارندگان میم کوین شیبا اینو شده است. همین مساله یکی از دلایلی است که دارندگان شیبا اینو باید مدام اخبار اصلی این میم کوین را دنبال کنند تا از فعالیت‌های کلاهبرداری مشابه به‌سرعت آگاه شوند. 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.