فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۴۰۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

مینت یک میلیارد دلار تتر در شبکه ترون

مینت یک میلیارد دلار تتر در شبکه ترون

شرکت ناشر استیبل کوین تتر به‌تازگی مینت‌های جدیدی در شبکه ترون و اتریوم انجام داده است.

به گزارش تجارت نیوز،

ناشر استیبل کوین مشهور تتر، به‌تازگی بیش از یک میلیارد دلارتتر را در شبکه ترون مینت کرده است. با این اتفاق، مجموع تتر مینت شده این شرکت در طی سال گذشته، به 33 میلیارد دلار رسیده است. 

مینت یک میلیارد دلاری تتر

در بیستم ماه آگوست، داده‌های بلاک‌چینی نشان ‌دادند که شرکت تتر، بیش از یک میلیارد دلار توکن تتر را در شبکه ترون مینت کرده و آنها را به کیف‌ پول خزانه‌ای خود منتقل کرده است. بر اساس تحلیل پلتفرم Lookonchain، کیف‌پول خزانه‌ای تتر طی سال گذشته، بیش از 33 میلیارد دلار از این استیبل کوین را مینت کرده است. بر اساس داده‌های این پلتفرم، 19 میلیارد دلار تتر در شبکه ترون مینت و 14 میلیارد دلار دیگر در شبکه اتریوم مینت شده‌اند. 

شبکه ترون در حال حاضر، بزرگ‌ترین عرضه‌کننده در بازار استیبل کوین به‌ شمار می‌رود. در شانزدهم ماه آگوست، داده‌های کوین متریکس نشان دادند این شبکه بیش از  37.9 درصد از سهم عرضه کل بازار استیبل کوین را در اختیار دارد که برابر با 61 میلیارد دلار استیبل کوین در این بلاک‌چین است. 

Tether mints 1 billion USDT tokens on Tron

افزایش ذخایر استیبل کوین تتر

به‌دنبال مینت یک میلیارد دلاری این شرکت در شبکه ترون، تتر مینت دیگری به همین ارزش را در شبکه اتریوم انجام داده است. در سیزدهم ماه آگوست، داده‌های پلتفرم Whale Alert، تراکنشی را شناسایی کرده که نشان می‌دهد این شرکت یک میلیارد دلار تتر دیگر نیز در شبکه اتریوم مینت کرده است. مدیرعامل تتر در شبکه اجتماعی X اعلام کرد این مینت، تنها فرایندی برای بازذخیره در ذخایر تتر در شبکه اتریوم بوده است. 

با وجود اینکه تتر بیانیه‌ای رسمی درباره مینت کردن یک میلیارد توکن جدید در شبکه ترون منتشر نکرده است، کارشناسان باور دارند هدف این مینت نیز مشابه عملیات مشابه در شبکه اتریوم بوده است. 

بر اساس اطلاعات صفحه شفافیت تتر در نوزدهم آگوست، خزانه این شرکت ناشر استیبل‌کوین تنها دارای 36 میلیون دلار توکن تتر در شبکه ترون است که رسمی هستند، اما صادر نشده‌اند. این مساله نشان‌ می‌دهد میزان ذخایر تتر در شبکه ترون روبه‌کاهش بوده و برای جبران تقاضای افزایشی، مینت جدیدی انجام شده است. 

حضور تتر در شبکه آپتوس

در کنار اخبار مینت تتر، این شرکت استیبل کوین به‌تازگی در شبکه آپتوس به‌صورت رسمی لانچ شده است. هدف از این کار، کاهش هزینه‌های تراکنش تتر است. با استفاده از سرعت و مقیاس‌پذیری آپتوس، شرکت تتر امید دارد تا دسترسی و کاربری بیشتری در طیف بالایی از مشتریان پیدا کند. شبکه بلاک‌چین آپتوس اخیراً موفق شده که کاربران فعال روزانه خود را از 96 هزار نفر در ماه ژانویه به 170 هزار نفر در ماه جولای برساند و رکورد 157 میلیون تراکنش روزانه را در ماه مه 2024 ثبت کند. 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.