کد مطلب: ۴۷۹۵۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش قیمت در بازار طلا و دلار / بازارهای مالی در ورود به پاییز چه عملکردی دارند؟

افزایش قیمت در بازار طلا و دلار / بازارهای مالی در ورود به پاییز چه عملکردی دارند؟

در هفته‌ای که با آغاز مهر ماه همراه شد در بازارها طلا و ارز قیمت‌ها افزایش یافت و بیشترین رشد نیز در بازار دلار رخ داد، دیگر بازارها در آغاز پاییز چه عملکردی داشتند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی عملکرد بازارها در هفته‌ای که سپری شد از ادامه رشد در بازارهای طلا و ارز خبر می‌دهد و بیشترین افزایش قیمت نیز برای معامله‌گران دلار رخ داد.

دلار

هر عدد دلار آمریکا در این هفته 1000 تومان معادل 3.7 درصد رشد کرد.

صرافی ملی قیمت دلار را در پایان هفته منتهی به 28 شهریور ماه را 26 هزار و 800 تومان اعلام کرد اما با گران‌تر شدن این شاخص بازار ارز در این هفته در ورود به مهر ماه دوباره از مرز 27 هزار تومان عبور کرد.

آخرین نرخ معامله‌ای دلار در روز گذشته 27 هزار و 800 تومان اعلام شده است.

سکه

پس از دلار، سکه بیشترین مقدار رشد هفتگی را با 3.3 درصد داشت.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت هر عدد سکه طرح جدید که تا پایان هفته قبل به 12 میلیون و 860 هزار تومان رسید در این هفته از مرز 13 میلیون تومان گذشت.

در طول این هفته سکه با افزایش قیمت 430 هزار تومانی به‌ازای هر عدد، با قرارگیری روی سطح 13 میلیون و 290 هزار تومان به کار خود پایان داد.

5

طلا

هر گرم طلای 18 عیار در هفته‌ای که سپری شد 31 هزار تومان گران شد و 21 هزار تومان آن در دو روز ابتدای مهر ماه اضافه شد.

قیمت طلا که در هفته چهارم شهریور ماه با افزایش قیمت 61 هزار تومان به رقم یک میلیون و 215 هزار تومان رسیده بود، در این هفته با رشد 2.5 درصدی به رقم یک میلیون و 246 هزار تومان رسیده رسید.

بورس

بورس که پس از گذشت چند هفته منفی بودن در هفته قبل مثبت شد، این هفته دوباره با پایین آمدن شاخص معادل 5.7 درصد افت کرد.

براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس که در هفته گذشته با رشد 9.5 درصدی به سطح یک میلیون و 704 هزار واحدی رسیده بود، در این هفته 93 هزار واحد افت کرد.

در هفته‌ای که سپری شد پس از چهار روز پی در پی که شاخص افت کرد، بالاخره در روز چهارشنبه دوم مهر ماه شاخص بازار سهام مثبت شد و به سطح یک میلیون و ۶۱۱ هزار واحد رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.