فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۶۰۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۱۳ خرداد ۱۴۰۳/ سرخپوشی ۷۳ درصد از نمادهای بازار سهام

پایان بورس امروز 13 خرداد 1403/ سرخپوشی 73 درصد از نمادهای بازار سهام

پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که 73 درصد از نمادهای بازار سهام سرخپوش شدند و شاخص کل بیش از 6 هزار واحد عقب نشست. این عقبگرد بازار در میانه هفته نیمه‌تعطیل جاری قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام امروز منفی شد و تمامی شاخص‌ها عقب نشستند. در روزی که 73 درصد از نمادهای بازار سهام منفی بودند، حجم و ارزش معاملات خرد نیز دوباره کاهش یافت.

امروز نمادهای خودرویی و بانکی وضعیت بهتری نسبت به گروه‌های دیگر پیدا کردند. همچنین ارزش صفوف فروش در پایان بورس امروز از ارزش صفوف خرید پیشی گرفت و به 547 میلیارد تومان رسید.

پایان بورس 13

عملکرد شاخص‌ها

شاخص کل بورس امروز 6 هزار و 807 واحد پایین رفت و با افت 0.33 درصدی در سطح دو میلیون و 87 هزار و 272 واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن نیز امروز کاهشی بود و با ریزش سه هزار و 179 واحدی، معادل 0.46 درصد افت کرد و در سطح 681 هزار و 563 واحد قرار گرفت.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام و حق تقدم در دادوستدهای روز جاری نسبت به دیروز کاهش یافت و به 4.7 میلیارد برگه سهم رسید که با ارزش 1680 میلیارد تومان انجام شد.

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام امروز هم منفی بود و به خروج 252 میلیارد تومان از سهام و حق تقدم منجر شد. در مقابل اما، تراز پول حقیقی در صندوق‌های درآمد ثابت مثبت بود و تا لحظه تنظیم این گزارش به 213 میلیارد تومان رسیده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.