فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۳۲۲

راکت های حزب الله به شهر حیفا اصابت کرد

راکت های حزب الله به شهر حیفا اصابت کرد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله لبنان در دور موج حملات خود در کمتر از یک ساعت ۱۰۵ فروند موشک به منطقه حیفا و اطراف آن در شمال سرزمین های اشغالی شلیک کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

 کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد که همزمان با سخنرانی امروز دوشنبه شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان ده ها فروند موشک به سرزمین های اشغالی شلیک و صدای آژیرهای خطر در حیفا، کریوت و مناطق اطراف آن ها شنیده شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: بعد از هشدارهایی که در خلیج حیفا، الجلیل علیا و الجلیل میانه از ساعت ۱۲:۱۱ دقیقه تا ۱۲:۱۵ دقیقه فعال شد، ۸۵ فروند موشک از حریم هوایی لبنان عبور کرد و برای رهگیری آن ها اقداماتی انجام شد و اکنون جزئیات درحال بررسی است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه دوم خود نیز از شلیک ۲۰ موشک دیگر در موج دوم حملات حزب الله خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که حمله امروز حزب الله به منطقه حیفا و اطراف آن بزرگ ترین حمله در نوع خود از آغاز جنگ به شمار می رود.

پایگاه خبری واللا هم گزارش داد که بیش از ۱۰۰ فروند موشک از خاک لبنان به سمت حیفا و اطراف آن شلیک شده است.

دیگر رسانه های صهیونیستی نیز از فعال شدن آژیرهای خطر در کریات بیالیک و خلیج حیفا خبر دادند.

فرمانداری شهر اشغالی حیفا هم خبر داد که دست کم یک ساختمان در خلیج حیفا مورد اصابت قرار گرفته است.

فرمانداری حیفا همچنین اعلام کرد: درخواست دادیم که کارخانه های مواد شیمیایی در خلیج حیفا تخلیه شوند اما پاسخی دریافت نکردیم. ما نیاز به تجهیزات برای محافظت از مناطق مسکونی قدیمی حیفا داریم.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که موشک های حزب الله دست کم در ۵ محل در حیفا و کریوت فرود آمده است.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد که این عملیات را در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلارانه آنها و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاهای لبنان انجام داده است.

حزب الله در بیانیه دیگر خود نیز اعلام کرد: ما تجمع نظامیان دشمن در پادگان البغدادی را با انبوهی از پهپادهای تهاجمی هدف قرار دادیم.

حزب الله لبنان بامداد و صبح امروز سه شنبه نیز در دور جدید حملات خود، در چند نوبت پایگاه ها و محل های تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

این حملات در پاسخ به تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان و جنایت های این رژیم در نوار غزه صورت گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت لبنان روز دوشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد: از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان ۲ هزار و ۸۳ لبنانی به شهادت رسیده‌اند.

طبق آمار اعلامی وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی تا کنون ۹ هزار و ۸۶۹ زخمی نیز برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

منبع : عصر ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.