فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۷۳۰

توضیحات شرکت توزیع برق استان مرکزی در خصوص قطعی برق در یک بیمارستان:

نقص فنی تجهیزات داخلی بیمارستان امام خمینی محلات علت قطعی برق بود

نقص فنی تجهیزات داخلی بیمارستان امام خمینی محلات علت قطعی برق بود

شرکت توزیع برق استان مرکزی اعلام کرد: مشکل بی‌برقی بیمارستان محلات، مربوط به معیوب شدن و نقص فنی یکی از تجهیزات تابلو داخلی بیمارستان بود و قطع برق از سوی شرکت توزیع برق استان و شبکه سراسری نبوده است.

به گزارش تجارت نیوز،

پیرو گزارش تجارت‌نیوز در مورد قطعی برق در بیمارستان‌ها که روز گذشته، یکشنبه ۷ مردادماه، منتشر شد شرکت توزیع برق استان مرکزی توضیحاتی را ارسال کرده که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

مدیرمسئول محترم پوتال خبری تجارت نیوز

باسلام و احترام

پیرو خبر درج شده در پورتال خبری تجارت‌نیوز در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۳ در زمینه «قطع برق بیمارستان امام خمینی (ره ) محلات» به اطلاع می رساند:

 مشکل بی‌برقی بیمارستان محلات، مربوط به معیوب شدن و نقص فنی یکی از تجهیزات تابلو داخلی بیمارستان بود و قطع برق از سوی شرکت توزیع برق استان و شبکه سراسری نبوده است.

همواره در صورت اطلاع قطعی برق، نیروهای متخصص و عملیاتی توزیع برق با حضور به‌ موقع تا زمان عیب‌یابی و رفع نقص و برقرار شدن جریان برق، در محل حضور دارند.

با توجه به دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، لازم است که تمام مراکز و تاسیسات حساس مانند بیمارستان‌ها، به امکانات و تجهیزات کافی مجهز باشند تا بتوان با سرعت و دقت کافی مشکلات را مدیریت و برطرف کرد.

از مردم شریف استان تقاضا می‌شود ضمن بهینه‌سازی مصرف انرژی و همکاری باصنعت برق جهت گذر از ایام گرم سال، هرگونه مشکل احتمالی را به سامانه پیامکی 10001000121 یا شماره تماس 121 اطلاع دهند.

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان مرکزی

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.