فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۰۵۲۴

۴ هتل پنج ستاره شیراز برای سفر لوکس زمستانی

4 هتل پنج ستاره شیراز برای سفر لوکس زمستانی

شیراز سرزمین تاریخ و طبیعت است و هر کسی به این شهر سفر کرده باشد، همیشه شیراز را در یه گوشه قلبش حفظ می‌کند تا شاید دوباره فرصتی برای تماشای زیبایی‌های این خطه ایران زمین پیدا کند. برای تماشای تک تک جاذبه‌های شیراز لازم است که ابتدا به این شهر کنید و در یه گوشه دنج از اقامتگاه‌هایی که در شیراز دایر شده‌اند ساکن شوید.

هر هتل شیراز امکانات خاص خودش را دارد و به سبک و سیاق خاص خودش از مهمان‌های این شهر پذیرایی می‌کند؛ بنابراین موقع انتخاب یکی از هتل‌های شیراز برای اقامت موقت در این شهر، حتماً باید لیست بلند بالایی که شامل انواع هتل‌های لوکس تا معمولی این شهر است را بررسی کرده و سپس یکی از بهترین اقامتگاه‌ها را برای خودتان رزرو کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید این بار گران سفر کنید و بودجه مناسبی را برای سفر شیراز در نظر گرفته‌اید، هتل‌های 5 ستاره این شهر تاریخی که در ادامه معرفی شده‌اند می‌توانند میزبان مناسبی برایتان باشند.

1) هتل زندیه شیراز

برای رزرو هتل شیراز می‌توانید به خیابان هجرت، حدفاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری سر بزنید و یکی از اتاق‌های هتل 5 ستاره زندیه را برای اقامت در این شهر در نظر داشته باشید. آثار معماری سنتی ایرانی را می‌توانید در هر نقطه از فضای داخلی و بیرونی این هتل لوکس و چشم‌نواز مشاهده کنید.

استخر و سونایی که برای این هتل در نظر گرفته شده طرحی مشابه حمام وکیل دارد و رستورانی که در این هتل لوکس واقع شده، مسافران را به صرف غذاهای ایرانی و فرنگی مهمان می‌کنید. در طول اقامت در هتل زندیه می‌توانید در سالن بدن‌سازی این هتل حضور داشته باشید و تناسب‌اندامتان را حتی در سفر نیز حفظ کنید. در صورتی که برای سفرهای کاری این هتل را انتخاب کرده‌اید نیز می‌توانید از سالن همایش هتل زندیه برای برگزاری مراسم‌هایتان استفاده کنید.

کافی‌شاپ معمولی‌ هتل در ساعت‌های استراحتتان می‌تواند میزبانتان باشد و از فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات می‌توانید هدیه‌هایی را برای دوستان و عزیزان خودتان تهیه کنید. جالب است بدانید که، هتل زندیه شیراز در 250 متری ارگ کریم‌خان زند قرار دارد و با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این مکان دیدنی برسید. البته، در گشت زنی‌های شهری‌تان می‌توانید از سایر دیدنی‌های شیراز نیز بازدید کرده و سفری پربار و باکیفیت به شیراز را تجربه کنید.

2) هتل بزرگ شیراز

شیراز، بلوار آیت الله ربانی، دروازه قرآن میزبان یک هتل 5 ستاره است که قدمت ساخت آن به سال 1392 می‌رسد. این هتل 14 طبقه با وجود طراحی خاص و منحصر به فردش و امکاناتی که دارد می‌تواند میزبان افرادی که برای سفرهای تفریحی، تحصیلی، کاری و... عازم شیراز هستند باشد. اتاق‌ها و سوئیت‌های دل‌باز و روشن هتل بزرگ احساس خوبی را برای مسافران در طول سفر فراهم می‌کند.

برای رزرو این هتل در شیراز باید امکانات آن را نیز بشناسید. از جمله امکاناتی که برای این هتل لوکس و 5 ستاره در نظر گرفته شده می‌توان به ماساژ غیررایگان، پارکینگ سرپوشیده، رستوران ایرانی، آرایشگاه مردانه، سالن بیلیارد غیررایگان و فست فود و فضای بازی کودکان اشاره کرد.

هتل2-2

3) هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز یکی دیگر از هتل‌های شیراز است که پنج ستاره درخشان برای آن در نظر گرفته شده و نشان دهنده لوکس بودن و فول امکانات بودن این هتل است. این هتل در سال 1385 ساخته شده و حدود 104 اتاق دارد. کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، خوش‌رویی و رفتار کارکنان و موقعیت و کیفیت غذای این هتل موجب شده که این هتل 5 ستاره امتیاز 4 از 5 را کسب کند.

آرامگاه حافظ، باغ ارم، باغ سعدیه و باغ جهان‌نما در نزدیکی هتل پرسپولیس شیراز قرار دارند و به راحتی می‌توانید به این مکان‌ها دسترسی داشته باشید. دروازه قرآن و بقعه‌ی امام‌زاده علی ‌بن‌حمزه نیز فاصله چندانی با این هتل ندارند و می‌توانید موقع اقامت در این هتل به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

فست‌فود، سونا غیررایگان، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، استخر غیررایگان، لباسشویی، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت محدود، خدمات تور و کافی‌شاپ 24 ساعته تنها برخی از امکانات این هتل 5 ستاره محسوب می‌شوند؛ بنابراین موقع سکونت در این هتل احساس راحتی خواهید داشت.

هتل3-1-1

4) هتل چمران شیراز

ساختمان 30 طبقه‌ای که 226 اتاق و 5 سوئیت دارد و در شیراز، بلوار چمران واقع شده، همان هتل چمران شیراز است که به عنوان یکی از هتل‌های 5 ستاره فول امکانات این شهر شناخته می‌شود. موقع اقامت در این هتل شیراز می‌توانید از رستوران‌های ایتالیایی و ایرانی که در این هتل واقع شده استفاده کنید و طعم غذاهای دلخواهتان را بچشید.

با رزرو هتل شیراز و اقامت در هتل چمران می‌توانید از امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، استخر، آرایشگاه مردانه، کافی‌نت، خودپرداز، ماساژ، کافی‌نت، سالن کنفرانس و فست فودهای ارائه شده نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

اغلب افراد موقع رزرو هتل در شیراز به این موضوع توجه می‌کنند که حتماً امکاناتی که نیاز دارند توسط هتل ارائه شده باشد و قیمت هتل در شیراز با بودجه آن‌ها سازگار باشد. کسانی که می‌خواهند سفرهای کاری یا تفریحی فول امکانات را تجربه کنند، معمولاً موقع رزرو بلیط هتل از اسنپ به سراغ هتل‌هایی می‌روند که 5 ستاره درخشان دارند و تمام امکانات یک هتل لوکس در آن‌ها تعبیه شده. موقع انتخاب این هتل‌ها حتماً باید به نظر مشتریان پیشین هتل توجه داشته باشید، سپس بهترین گزینه را برای اقامتتان در طول سفرتان به شیراز رزرو کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.