فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۵۹۲

«تجارت نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در بلوار فردوس/ برای اجاره خانه در بلوار فردوس چه بودجه‌ای لازم است؟

قیمت خانه در بلوار فردوس/ برای اجاره خانه در بلوار فردوس چه بودجه‌ای لازم است؟

بلوار فردوس یکی از محله‌های خوش‌آب‌وهوای منطقه پنج تهران، در غرب پایتخت واقع شده است. این محله پیشتر فضای سبز بسیاری داشت که با ساخت‌وساز، از این فضا کاسته شد. همچنین در گذشته این محله ظاهری یکدست داشت که با ساخت مترو و اتوبان به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد. بلوار فردوس از امکانات رفاهی برخوردار است؛ ترافیک در این محله معمولی، دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی آسان است و آب و هوای نسبتاً تمیزی دارد. اما با این مزایا، قیمت مسکن و اجاره خانه در بلوار فردوس چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز،

بلوار فردوس در غرب تهران واقع شده است و محله‌های صادقیه، ابوذر، شهرک‌های اکباتان و پرواز از همسایه‌های محله فردوس هستند. این بلوار از شمال به بزرگراه حکیم، از جنوب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از غرب به بزرگراه باکری و از شرق به بزرگراه جناح منتهی می‌شود.

در بلوار فردوس بزرگراه‌ها و خیابان‌هایی وجود دارد که رفت‌وآمد را در این محل راحت کرده‌اند؛ بزرگراه‌هایی مثل شهید ستاری، شهید باکری، علامه جعفری، شهید فضل‌الله نوری. همچنین ایستگاه‌های مترو صادقیه، ارم سبز و شهرک اکباتان به بلوار فردوس راه می‌یابند. از آنجا که این بلوار به ارتفاعات شمیران دسترسی دارد، این محله خوش آب‌وهواست.

قیمت خانه در بلوار فردوس

قیمت خانه در بلوار فردوس بنا بر از مزایا و معایبی، متغیر است؛ اما به طور میانگین رنج نرمال قیمت مسکن در این محله از متری 86 میلیون و 900 هزار تومان تومان تا 134 میلیون و 100 تومان است.

البته در این میان خانه‌هایی با قیمت مناسب نیز پیدا می‌شود؛ به عنوان مثال یک آپارتمان 90 متری دوخوابه که سال 1385 ساخته شده، با قیمت 6 میلیارد و 300 میلیون تومان، یعنی متری 70 میلیون تومان در بلوار فردوس عرضه شده است.

همچنین با بودجه 6 تا 9 میلیارد تومان، آپارتمان‌هایی با متراژ 60 تا 90 متر را می‌توان مشاهده کرد؛ به عنوان مثال یک آپارتمان 66 متری دوخوابه که در بهار شمالی واقع و سال ساخت آن 1383 درج شده به قیمت پنج میلیارد و 579 میلیون تومان آگهی شده است.

در آگهی دیگری آپارتمانی که در فردوس شرقی واقع شده 111 متر زیربنا دارد و دو خوابه است؛ این خانه با قیمت 13 میلیارد و 300 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

خرید مسکن بلوار فردوس

قیمت اجاره خانه بلوار فردوس

قیمت اجاره خانه از سال‌های گذشته تاکنون معضل بزرگ اجاره‌نشینان بوده است. رنج نرمال قیمت اجاره آپارتمان در بلوار فردوس (منطقه 5 تهران) حدوداً از متری 270 هزار تومان تا 528 هزار تومان است که بر اساس مکان، شرایط و امکانات آپارتمان و موارد دیگر متغیر است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد متوسط قیمت پول پیش خانه در منطقه فردوس 500 تا 600 میلیون تومان است که علاوه بر پول پیش خانه اجاره‌بهای سنگینی نیز باید بابت آن پرداخت.

به عنوان مثال یک آپارتمان 115 متری، دوخوابه که در خیابان بهار واقع شده است، با 700 میلیون تومان پیش و 13 میلیون تومان اجاره‌بها معامله می شود.

اجاره مسکن بلوار فردوس

در آگهی دیگری آمده است، یک آپارتمان 70 متری که سال 1375 ساخته و در ابراهیم شمالی بنا شده با قیمت 200 میلیون رهن و 15 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.