فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۷۶۵۶

سفر به استانبول در نوروز با GoToSafar

سفر به استانبول در نوروز با GoToSafar

با آغاز فصل بهار و نزدیک شدن به عید نوروز، سفر به استانبول تجربه‌ای فراموش نشدنی و متفاوت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

با آغاز فصل بهار و نزدیک شدن به عید نوروز، سفر به استانبول تجربه‌ای فراموش نشدنی و متفاوت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این شهر که دارای تاریخچه‌ای کهن با تنوع فرهنگی بی‌نظیر و انبوهی از جاذبه‌های گردشگری است، سفر به آن یکی از بهترین گزینه‌ها جهت گذراندن تعطیلات نوروز برای ایرانیان است؛ چرا که در این موقع از سال، آب‎ و هوای استانبول گرم و دلپذیر بوده و شما می‌‎توانید از گشت ‎و گذار در شهر، رفتن به بازارهای قدیمی و مراکز خرید مدرن و بازدید از جاذبه‌‎های گردشگری دلخواهتان، لذت بیشتری ببرید.

در همین راستا، استفاده از خدمات وب‎سایت GoToSafar به شما این امکان را می‌‎دهد تا فقط با مراجعه به این وب‎سایت، به ‎راحتی بتوانید تمام آنچه برای سفر به استانبول نیاز دارید، یک‎جا در اختیارتان باشد. بدین‎ طریق، نه‎‌تنها شما دیگر نیازی نیست به چندین وب‎سایت یا آژانس مسافرتی مراجعه کنید، بلکه در سفر به استانبول در نوروز، با خیال راحت می‎توانید صرف تمرکزتان را بیشتر جهت برنامه‌‎ریزی برای سفرتان و افزایش کیفیت آن، قرار دهید.

چراکه عید نوروز، یکی از مهم‎ترین جشن‌‎های باستانی نزد مردم ایران بوده و بهترین فرصت برای آن‎ها جهت وقت گذراندن همراه اعضای خانواده و تجربه سفری خاطره‌انگیز به استانبول است؛ در ادامه، ما به شما کمک خواهیم کرد تا از یک وب‎سایت معتبر و پیش‌گام، بتوانید علاوه بر دریافت تمامی خدمات مورد نیاز برای سفرتان، کیفیت سفر خود را بدون‎ کاستن از آن و تحمیل هزینه‌‎های اضافی به بودجه شما، افزایش بدهید.

سفر ارزان به ترکیه

برخلاف تصور بیشتر مسافرین، سفر به ترکیه ارزان‎‌تر از چیزی است که فکرش را می‎‌‌‌‌کنید و این موضوع، تا حد زیادی بستگی به انتخاب‌های شما، توقعاتتان در سفر و مجموعه یا وب‎سایتی دارد که می‌‎خواهید خدمات مورد نیاز سفرتان را از آن‎ها دریافت کنید. نکته مهم در این رابطه، انتخاب گزینه‌‎هایی است که نه‌تنها از کیفیت سفرتان کم نکند، بلکه بدون ‎تحت ‎تاثیر قرار دادن بودجه سفرتان، انتظارات شما و همراهانتان را نیز برآورده کند.

برای همین، اگر مدیریت هزینه‌‎ها و کیفیت سفر برای شما هم اهمیت زیادی دارد، به شما اطمینان می‌‎دهیم تجربه سفر به ترکیه با GoToSafar، بسیار بهتر از چیزی خواهد بود که انتظارش را دارید. دلیل اصلی این موضوع، تعدد و تنوع خدمات ارائه شده توسط این مجموعه مسافرتی و گردشگری بوده که مهم‎‌ترین خدمات لازم در سفر به ترکیه را همگی در یک وب‎سایت گردآوری و با حذف واسطه‌‎های سودجود، آن‎ها را به هزینه مناسب‎‌تر در اختیار مسافرین قرار می‎‌دهد.

در ادامه، شما را هر چه بیشتر با محبوب‌‎ترین خدمات این وب‎سایت آشنا می‌کنیم تا شما هم بتوانید از آن‎ها برای سفر به استانبول در نوروز، استفاده کنید.

011

رزرو سریع و ارزان بلیط هواپیما

یکی از اولین اقدام‌‎ها برای سفر به استانبول، رزرو بلیط هواپیما از وب‎سایتی است که بتواند از ایرلاین‌‎های متنوع و معتبر، گزینه‌‎هایی را به شما معرفی کند. در چنین شرایطی، شما با مراجعه به وب‎سایت GoToSafar و کلیک روی گزینه «بلیط هواپیما» می‎توانید اطلاعات درخواستی را وارد کنید تا فهرستی از پروازهای موجود به استانبول را ببینید. حال، پس از انتخاب پرواز دلخواه خود یا پیشنهاد ویژه برای رزرو بلیط هواپیما، باید اطلاعات مسافرین را وارد کرده و سپس هزینه‌‎های مربوطه را از درگاه‎‌های معتبر مالی، پرداخت کنید.

به همین سادگی، رزرو بلیط هواپیما استانبول در این وب‎سایت امکان‌پذیر بوده و شما بدون ‎نیاز به مراجعه حضوری به آژانس‎‌‌های مسافرتی و پرداخت هزینه اضافی، می‎توانید در خانه و با تلف همراه خود، این کارا به‌‎راحتی انجام دهید.

آسان‌ترین راه اجاره روزانه خانه مبله در استانبول

اجاره واحد مبله در استانبول، یکی از روش‌‎هایی که به شما کمک می‎‌‌‌کند در سفرهایی مانند تعطیلات نوروزی و همراه با خانواده، بدون‎ کاستن از کیفیت سفر و بودجه تعیین شده، یک اقامتگاه مناسب با امکانات و ویژگی‎‌های هتل‎‌‌های 5 ستاره را در اختیار داشته ‎باشید. درحقیقت، هنگام سفر به استانبول چه چیز بهتر از اقامت ‎داشتن در مکانی است که حس و حال خانه شخصی را به شما می‌‎دهد؛ چراکه با اجاره روزانه خانه مبله در استانبول، شما تعطیلات عید خود را در مکانی خواهید گذراند که همانند هر خانه‌ای، دارای تمامی امکانات و تجهیزات لازم است.

به طور مثال، چون در این خانه‌‎ها آشپزخانه‌‎های مجهز و همه ظروف لازم وجود دارد، شما می‌‎توانید با هزینه مناسب، تمام مواد غذایی اولیه خود را خریداری و غذاهای دلخواهتان را بپزید. در عین‎ حال، برخلاف هتل‌‎ها که اکثر باید استخر و برخی امکانات را مشترکا با سایر مسافران استفاده کنید، در این اقامتگاه‌‎ها حریم خصوصی و فضای اختصاصی بیشتری خواهید داشت؛ مجموعه GoToSafar با بیش از 3800 خانه مبله در استانبول برای اجاره در اقصی‎ نقاط این شهر، یک فرصت عالی را برای مسافران نوروزی به استانبول، فراهم آورده ‎است.

کاهش هزینه‌‎های سفر با اجاره خودرو در استانبول

یکی دیگر از دغدغه‎‌های مهم مسافران نوروزی به استانبول، تردد آسان و سریع به مکان‌‎های مدنظرشان، بدون‎ نیاز به پرداخت هزینه‌‎های بالای کرایه تاکسی، یا سردرگمی در خیابان‌ها برای پیدا کردن ایستگاه‌های اتوبوس و مترو است. برای این منظور، شما می‌‎توانید با اجاره خودرو در ترکیه با آسودگی ‎خاطر سفر کنید و با کمک اپلیکیشن‎‌های مسیریابی، کوتاه‎ترین مسیر و کم ازدحام‎ترین راه برای رسیدن بپیمایید؛ به ‎‎همین دلیل، اجاره ماشین در استانبول بویژه در ایام نوروز، گزینه بسیار هوشمندانه و مناسبی است.

پس شما هم برای تردد آسان و سریع خود در استانبول و نیز کاهش هزینه‌های رفت‎ و آمدتان، می‌توانید با مراجعه به وب‎سایت GoToSafar به ‎راحتی خودرو کرایه کنید. برای این منظور، شما فقط نیاز به گواهینامه رانندگی بین‌‎المللی و ایرانی دارید و می‎‌توانید هزینه‌‎های آن را از طریق درگاه‎‌های مالی معتبر ایرانی و ارزی، بپردازید؛ گفتنی است، پشتیبانی 24 ساعته، نظافت کامل خودرو‎ها و بررسی معاینه فنی آن‎ها پیش از ارائه به مسافرین، از دیگر امتیازات اجاره خودرو از این مجموعه است.

0122

محبوب‌‎ترین جاذبه‌‎های گردشگری استانبول

انتخاب مکان‎‌‌های دیدنی در سفر به استانبول در نوروز، به‎دلیل تنوع جاذبه‎‌‌های گردشگری این شهر، می‌‎تواند کار سختی برای مسافران باشد. برای‎ همین، ما برای کمک به شما بعضی از محبوب‎ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول را در جدول زیر، گردآوری کرده‎‌ایم؛ در عین ‎حال، گزینه‌‎های دیگری مانند: موزه اسباب‌بازی، آکواریوم استانبول، شهربازی مال‎اف و غیره نیز، برای شما در دسترس هستند.

بهترین جاذبه‌‎های تاریخی استانبول:

  • مسجد ایاصوفیه
  • کاخ توپکاپی
  • کاخ دُولماباغچه
  • برج گالاتا
  • قلعه رومِلی

جاذبه‌های طبیعی استانبول

  • جنگل بِلگارد
  • تنگه بسفر
  • بیشه امیرگان
  • پارک گلخانه
  • جزیره بویوک‎آدا

بازارهای تاریخی استانبول

  • بازار بزرگ استانبول
  • بازار مصری
  • بازار کادیکوی
  • بازار بشیکتاش
  • بازار مسگران

مراکز خرید مدرن استانبول

  • فوروم استانبول
  • مرکز خرید جواهر
  • مرکز خرید استانبول
  • مرکز خرید زورلو
  • مرکز خرید اوت‎لت پارک

رزرو آسان هتل در استانبول

همان‎گونه که می‌‎دانید، در کلان‌شهر استانبول هتل‎‌های زیادی در اقصی‌نقاط آن وجود دارند که گاهی مسافران به دلیل ناآشنایی با آن‎ها، مطمئن نیستند کدام یکی را باید انتخاب کنند. در همین رابطه، از دیگر خدماتی که مجموعه GoToSafar برای مسافران در سفر به استانبول برای نوروز یا سایر ایام سال ارائه می‌‎دهد، ارائه مشاوره رایگان در این رابطه است.

این‎گونه، شما می‌‎توانید قبل از رزرو هتل در استانبول، اول از کیفیت و مناسب ‎بودن موقعیت هتل مدنظرتان به مکان‌‎هایی که قصد بازدید از آن‎ها را دارید، اطمینان حاصل کنید. حالا، شما با اطمینان بیشتر می‌‎توانید هتلی که کاملا به شرایط، نیازها و معیارهای شما مطابقت دارد را با هزینه مناسب رزرو کنید؛ به یاد داشته ‎باشید، از مهم‎ترین امتیازات رزرو هتل در استانبول از این وب‎سایت (بویژه در سفرهای نوروزی)، پشتیبانی 24 ساعته و آسان بودن این اقدام، با معرفی گزینه‌‎های مناسب به مسافران می‎باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.