فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۲۶۱۵۹۷

چینی‌ها به ایرانی‌ها در پروژه‌های نفتی ترجیح داده می‌شوند

چینی‌ها به ایرانی‌ها در پروژه‌های نفتی ترجیح داده می‌شوند

عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: با وجود بخشنامه‌های متعدد، هنوز کارفرمایان در برابر این بخشنامه‌ها مقاومت می‌کنند و چینی‌ها به ایرانی‌ها در پروژه‌ها ترجیح داده می‌شوند.

احمدرضا هزاوه مدیرعامل شرکت صنعتی و تولیدی هزاوه اراک گفت: بحث حمایت از تولید داخل نیازمند پشتوانه از طریق مراجع قانونی دارد چرا که با وجود بخشنامه‌های متعدد، هنوز کارفرمایان در برابر این بخشنامه‌ها مقاومت می‌کنند و چینی‌ها به ایرانی‌ها در پروژه‌ها ترجیح داده می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی به تامین اعتبار برای حضور در پروژه‌های داخلی اشاره کرد و گفت: خیلی از شرکت‌ها به دلیل اینکه نتوانسته‌اند منابع مالی خود را تامین کنند از سوی کارفرما در پروژه‌ها کنار گذاشته شده‌اند و این مساله تولید کننده داخلی را با مشکل مواجه کرده است.

عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به نوسان حاکم بر بازار ارز گفت: بی ثباتی بدترین عامل در بازار است که باعث برهم خوردن نظم بازار و فعالیت تولید کنندگان می‌شود.

وی افزود: بهتر است مسئولان نبض بازار ارز را در دست بگیرند تا واسطه گری ها باعث برهم خوردن نظم بازار و نوسان ارز نشود، با برخی سیاستهای اتخاذ شده و ایجاد شرایطی خاص می‌توان مانع بی ثباتی در بازر شد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.