فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۰۱۴

طی هفته گذشته به ثبت رسید؛

معامله ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار تن محصول در بورس کالا

معامله ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار تن محصول در بورس کالا

​در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران دو میلیون و ۶۳۰ هزار و ۲۲۰ تن انواع محصول به ارزش ۳۰ هزار میلیارد تومان دادوستد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

 تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۱۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۹هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۳ تن سیمان، ۵۶۵ هزار تن سنگ آهن، ۲۹۱ هزار و ۴۸۴ تن فولاد، ۱۵۵ هزار و ۳۰۰ تن آهن اسفنجی، ۹ هزار و ۷۴۵ تن مس، ۶ هزار و ۹۰۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۴۰۵ تن روی و ۲۳۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۹۶ هزار و ۱۸۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۰۹ هزار و ۵۱۷ تن مواد پلیمری، ۱۰۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۸۵ هزار و ۵۶۵ تن قیر، ۳۸ هزار و ۸۳۱ تن مواد شیمیایی، ۳۸ هزار تن لوب کات، ۱۰ هزار و ۸۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۵۷۶ تن روغن، ۲ هزار و ۵۵۰ تن عایق رطوبتی و ۳۴۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

در تالار کشاورزی نیز یک تن زعفران فروخته شد. بازار فرعی نیز معامله ۷ هزار و ۴۲۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۴۷ میلیارد تومان بود.

منبع : کالا خبر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.