پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز: چرا برق نیست؟

پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز: چرا برق نیست؟

حجم فایل صوتی: ۱۰۳.۸۳M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۴۵:۱۵ دانلود فایل صوتی

در پنجاه و یکمین پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز با یک پرونده مهم درباره قطع برق همراه شما هستیم. به نیمه گرم‌ترین تیرماه کشور در سال‌های اخیر رسیدیم و برخلاف وعده‌های دولت، خانوارهای شهری و برخی از صنایع اولین قربانیان قطعی برق گسترده در کشور بوده‌اند. در کمتر از نیم ساعت آینده، تجارت‌نیوز در قالب یک پرونده مفصل صوتی به این سوال پاسخ خواهد داد که چرا قطع برق دامن بسیاری از ایرانیان را در تابستان امسال خواهد گرفت.

پرونده صوتی قطع برق در تابستان؛ چرا برق نیست؟

بخش پرونده این هفته پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز را در شرایطی می‌شنوید که طبق اعلام سازمان هواشناسی، ایرانیان امسال تابستانی با یک‌ونیم درجه گرمای بیشتر را تحمل خواهند کرد و آنطور که شرکت برق اعلام کرده بعید نیست به دلیل ناترازی میزان تولید و مصرف، قطعی برق همچون سال گذشته دامن بسیاری از مشترکان خانگی، کشاورزی و صنعت را بگیرد. با ما از تهران و تحریریه تجارت‌نیوز همراه باشید با شنیدن تحلیل اخبار اقتصادی هفته، پیش‌بینی بازارهای مالی سومین هفته تیرماه و پرونده‌ای دلجویانه برای آن دسته از مشترکان که این روزها در چمبره‌ای از بی‌برقی و البته بی‌آبی و بی‌اینترنتیِ متعاقب آن گرفتارند!

پیش‌بینی بازارهای مالی هفته سوم تیرماه 1402

در بخش پایانی پادکست هم همچون هفته‌های قبل، کارشناسان به شما مخاطبان خواهند گفت پیش‌بینی بازارهای مهمی همچون ارز، سکه و طلا، خودرو و بورس در هفته سوم تیرماه چیست و سرمایه‌های خرد خود را به کدام سو هدایت کنیم.

پادکست اقتصادی تجارت‌نیوز تنها پادکست خبری و تحلیلی هفتگی حوزه اقتصاد و بازارهاست که هر پنجشنبه 9 صبح از شبکه‌های اجتماعی تجارت‌نیوز، اپ فیدیبو و کست‌باکس قابل شنیدن است.

تغییرات پادکست تجارت‌نیوز

همراهان پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز، این رادیو به مناسبت یک سالگی خود از این هفته انتشار پادکست تازه‌ای به نام پرونده را آغاز کرده است که پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به لینک زیر، شنونده قسمت نخست آن باشید.

پادکست پرونده در حقیقت همان بخش پرونده صوتی مفصل پادکست رادیو تجارت‌نیوز است که از این پس هر دوشنبه به صورت مجزا منتشر خواهد شد. خوشحال می‌شویم از نخستین شماره پادکست پرونده را نیز همچون پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز دنبال کنید و سوژه هفته آینده پادکست پرونده را شما به ما پیشنهاد دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.