فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۲۹۷۳۵

قیمت گوشت امروز ۱ اسفند ۱۴۰۰

قیمت گوشت امروز ۱ اسفند ۱۴۰۰

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

به نقل از تجارت‌نیوز ، قیمت انواع گوشت قرمز در ۱ اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

قیمت‌ها به تومان است.( تحلیل بازار )

راسته با استخوان گوسفندی

۱۵۹,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۱۷۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۱۵۸,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۱۶۶,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۱۶۵,۰۰۰

گردن گوسفندی

۱۳۳,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۴۷,۰۰۰

گردن گوساله

۱۲۹,۰۰۰

قلم گوساله

۱۶,۰۰۰

سردست گوسفندی

۱۳۱,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۱۶۳.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۸۹,۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۱۲۸.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۱۲۹,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۱۳۵,۰۰۰

ظرفیت ۵۰ درصدی توزیع هوشمند محصولات

چندی پیش مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران پیرامون توزیع محصولات گوشتی، گفت: در حال حاضر ۵ درصد نیاز مردم به صورت هوشمند و از طریق سامانه انجام می‌گیرد، اما این ظرفیت با توجه به موجودی کالا‌های کشاورزی و آماده سازی زیرساخت‌ها می‌تواند تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

وی نبود باور در مصرف کنندگان در مورد تحویل کالای باکیفیت و کمتر از قیمت بازار با تحویل رایگان، حجم کم تبلیغات و اطلاع رسانی را از دلایل عمده پایین بودن عرضه هوشمند محصولات کشاورزی دانست و افزود: این درحالی است که ما در عرضه هوشمند، کیفیت کالا‌های کشاورزی را تضمین می‌کنیم و در صورت عدم رضایت مصرف کننده محصول باز می‌گردد.

شاه میری درباره عرضه هوشمند برنج گفت: برنج خارجی تایلندی، هندی و پاکستانی در کل کشور و برنج ایرانی شیرودی درسطح ایران، برنج ایرانی فجر در استان‌ها تهران و یزد و برنج هاشمی در استان تهران از طریق سامانه‌های هوشمند عرضه می‌شود.

وی افزود: عرضه هوشمند هر کیلوگرم برنج شیرودی با قیمت ۴۲ هزار تومان، برنج فجر ۳۶ هزار تومان و برنج هاشمی ۵۶ هزار تومان صورت می‌گیرد.

شاه میری ادامه داد: برای جلوگیری از انبار کردن برنج در منازل، به ازای هر شماره موبایل برای سفارش، ماهانه ۱۰ کیلو گرم برنج عرضه می‌شود.

وی با اشاره به این که گوشت قرمز، برنج، روغن، قند، شکر، مرغ، تخم مرغ، سیب زمینی از طریق سامانه‌های هوشمند عرضه می‌شود، گفت: سه رقم میوه شب عید شامل سیب، پرتقال و کیوی نیز به صورت هوشمند عرضه می‌شود ضمن آن که قصد داریم حبوبات را به سبد عرضه هوشمند اضافه کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.