فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۱۳۵۵۸

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۲۲ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۲۲ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

دیروز قیمت سکه در اواسط روز به محدوده ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید و از این نقطه، تا محدوده ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان هم پایین رفت. اما آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۲ بهمن چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز سه شنبه ۲۱ بهمن با ۸,۸۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

در این مورد اقتصادنیوز هم نوشت: دیروز رشد قیمت سکه کندتر شد. در ابتدای روز سه شنبه، فلز گرانبهای داخلی تمایلات افزایشی قوی از خود نشان داد، ولی پیش از آنکه به نقطه مقاومتی ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد، فروش‌ها بیشتر شد.

سکه در اواسط روز به محدوده ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید؛ از این نقطه، فلز گرانبهای داخلی تا محدوده ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان پایین رفت. با توجه به برگشت سکه از سقف، رشد این فلز گرانبها به حدود ۳ دهم درصد محدود شد. این در حالی بود که فلز گرانبهای داخلی در روز دوشنبه بیش از ۵ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده بود.

به گفته برخی فعالان، با توجه به رشد سنگین سکه در روز دوشنبه، طبیعی بود که برخی از معامله‌گران، اقدام به سودگیری در روز سه‌شنبه کنند. تحلیلگران فنی باور دارند، اگر سکه به بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بالا برود، موج جدیدی از صعود قیمت خواهد شد. سکه برای قرار گرفتن در موج نزولی باید سطح ۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومانی را از دست بدهد.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.