فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۲۱۶۵۹

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۲۴ اسفند ۹۹

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۲۴ اسفند ۹۹

قیمت سکه به ۱۰ میلیون و ۷۵۰ ‌هزار تومان صعود کرد که از آن به عنوان کانال صعودی قیمت سکه یاد می‌شود. آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۴ اسفند ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز شنبه ۲۳ اسفند با ۲۲,۰۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: در‌حالی‌که افت نسبی دلار و تضعیف شاخص‌ها در بازارهای بورس سبب شده تا افت ناشی از بالا رفتن سود اوراق قرضه دولت آمریکا تا حدودی خنثی شود، قیمت طلا ‌روز جمعه اندکی بالاتر رفت و در مسیر ثبت بهترین عملکرد هفتگی طی ۷ هفته گذشته قرار گرفت.

با تحکیم قیمت اونس طلا در بالای مرز ۱۷۰۰ دلار، احساسات منفی در بازار تغییر کرده و تحلیلگران رسیدن طلا به کف قیمت کوتاه‌مدت را پیش‌بینی کردند. بهای اونس‌ طلا در معاملات روز جمعه بازار آمریکا با ۲/ ۰ درصد افزایش، در ۱۷۲۸ دلار بسته شد اما برای کل هفته ۵/ ۱ درصد رشد قیمت داشت.

بسیاری از تحلیلگران اظهار کردند‌ بسته کمک اقتصادی انتظارات برای رشد اقتصادی را تقویت کرده و باعث صعود بازارهای سهام و بالاتر رفتن بازده اوراق قرضه می‌شود.

تداوم افزایش بهای سکه

در روز‌های گذشته قیمت سکه و طلا کاهش محسوسی داشته و شاهد سقوط نسبتا گسترده‌ای بودند. اما با افزایش قیمت دلار، سکه و طلا نیز افزایشی شده و حرکت صعودی آنها ادامه خواهد یافت.

همراه با ناامید شدن سرمایه‌گذاران نسبت به برجام و افزایش قیمت دلار در بازار، قیمت سکه به ۱۰ میلیون و ۷۵۰ ‌هزار تومان صعود کرد که از آن به عنوان کانال صعودی قیمت سکه یاد می‌شود.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.