فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۵۱۸۰۴

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۳ خرداد

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۳ خرداد

روز شنبه، دلار حمایت ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست داد و تا محدوده ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومانی عقب‌نشینی کرد. پیش‌بینی از قیمت دلار چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز شنبه، دلار حمایت ۲۳هزار و ۸۰۰تومانی را از دست داد و تا محدوده ۲۳هزار و ۶۰۰تومانی عقب‌نشینی کرد. به گفته فعالان، آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای در کنار لغو بخشی از تحریم‌ها توسط آمریکا دو عاملی بودند که از لحاظ انتظاری، فضای بازار را تحت‌تاثیر قرار دادند و زمینه‌ساز کاهش قیمت‌ها شدند.

در واکنش به افت قیمت دلار، سکه نیز ۱۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. سکه در انتهای روز شنبه در محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفت. بخشی از این کاهش نیز ناشی از افت بهای اونس طلا در بازارهای جهانی بود.

اقتصادنیوز نوشت:

روند کاهشی در بازار ارز و سکه

قیمت دلار آمریکا دیروز نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش یافت و درهم امارات نیز زیر مرز حساس ۶ هزار و ۶۰۰ تومانی قرار داشت. طلای جهانی معاملات هفته گذشته را با قیمت زیر ۱۹۰۰ دلار پایان داد و موجب شد قیمت سکه امامی نیز تغییراتی منفی را به ثبت برساند. در نتیجه روند کلی بازار آزاد در نخستین روز هفته نزولی بود.

به اعتقاد تحلیل‌گران بازار آزاد در وضعیت تعلیق است و معامله‌گران ترجیح می‌دهند با رعایت حد سود و ضرر قدم بردارند. در بازار ارز اخبار مذاکرات و انتخابات وسیله‌ای است که نوسان‌گیران برای کسب سود از آن استفاده می‌کنند، در بازار سکه نیز دلار و طلای جهانی تعیین‌کنندگان اصلی هستند. فعالان بازار توصیه می‌کنند اگر دلار به ۲۲ هزار تومان نزدیک شد خرید انجام گیرد. عبور از مرز ۲۴ هزار تومان نیز به منزله ورود به فاز صعودی است. در مورد سکه امامی نیز که کار خود را با قیمت زیر مرز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به پایان رساند، فعالان بازار معتقدند تا وقتی سکه از مرز ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عبور نکرده، وارد فاز صعودی نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.