فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۵۲۴۱۶

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۴ خرداد

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۴ خرداد

در دومین روز هفته، روند تازه‌ای در بازار ارز شکل گرفت. روز یکشنبه، اسکناس آمریکایی با افزایش خریدها مواجه شد و برخلاف روزهای قبل، راه صعودی را برای حرکت انتخاب کرد. دیروز دلار ۳۵۰ تومان رشد را به ثبت رساند و به بهای ۲۴ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در دومین روز هفته، روند تازه‌ای در بازار ارز شکل گرفت. روز یکشنبه، قیمت دلار با افزایش خریدها مواجه شد و برخلاف روزهای قبل، راه صعودی را برای حرکت انتخاب کرد. دیروز دلار ۳۵۰ تومان رشد را به ثبت رساند و به بهای ۲۴ هزار تومان رسید. این اتفاق در حالی رخ داد که بازار از روز پنج‌شنبه در فاز نزولی قرار گرفته بود و روز شنبه با از دست دادن محدوده حمایت ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی، زمینه‌ساز تقویت انتظارات نزولی معامله‌گران شده بود.

به گفته فعالان، یک خبر سیاسی وضعیت بازار ارز و استراتژی معامله‌گران را تغییر داد. در ساعات انتهایی روز شنبه، برخی خبرگزاری‌ها به نقل از عباس عراقچی اعلام کردند که دشوار است در هفته جاری توافقی حاصل شود. به گزارش سایت همشهری آنلاین، عباس عراقچی، رئیس هیات ایرانی در وین، درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: فکر نمی‌کنم طی این هفته به توافق دست پیدا کنیم و احتمالا لازم باشد که طرفین بار دیگر به پایتخت‌ها بازگردند.

اقتصادنیوز نوشت:

ادامه‌دار شدن مذاکرات و واکنش بازار ارز

اخبار مورد توجه فعالان بازار حاکی از آن است که به نتیجه رسیدن مذاکرات نیاز به زمان دارد. عراقچی، رئیس تیم مذاکراه کننده ایران احتمال نمی‌دهد که در هفته جاری جمع‌بندی نهایی در وین محقق شود، وی می‌گوید "بدون رسیدن به خواسته‌های، اصلی توافق نخواهیم کرد".

طرف‌های غربی نیز می‌گویند چند هفته برای رسیدن به مذاکرات وقت نیاز است. بر این اساس اگر افت روز گذشته قیمت دلار و از دست رفتن مرز ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومانی را تحت تاثیر خبر شروع دور جدید مذاکرات بدانیم، بازگشت آن به محدوده نوسان قبلی را می‌توان با اخبار مربوط به ادامه‌دار شدن مذاکرات مرتبط دانست.

البته احتمال دارد بخش عمده نوسان‌های اخیر تحت تاثیر استفاده نوسان‌گیران از اخبار و جوسازی‌ ایشان اتفاق افتاده باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.