فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۳۶۹۷۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وضعیت بازار دلار، طلا و سکه/ کاهش سرعت افزایش قیمت دلار

وضعیت بازار دلار، طلا و سکه/ کاهش سرعت افزایش قیمت دلار

قیمت دلار روز گذشته نوسانات افزایشی و در ادامه کاهشی داشت. امروز نرخ دلار همچنان به سقف قیمت دیروز، نرسیده و در کانال ۲۶ هزار تومانی در نوسان است. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار دلار، طلا و سکه ، امروز ۲۳ اسفند نوساناتی دارد. قیمت دلار روز گذشته روند افزایشی و در ادامه کاهشی داشت. امروز امروز برخی کانال‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد را، بین ۲۶ هزار و ۲۰۰ تا ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام می‌کنند. با گذشت زمان، قیمت‌ها اندکی رو به کاهش بود اما دوباره افزایشی شد و به ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان نیز رسیده است.

قیمت دلار فردایی نیز در همین محدوده نوسان دارد و تا ۲۶ هزار و ۳۲۰ تومان نیز رسیده است. روز گذشته، آغاز معاملات دلار ۲۶,۱۵۰ تومان بود. کف قیمت دلار هم همین نرخ و سقف آن ۲۶ هزار و ۵۱۰ تومان اعلام شد.

دیروز خبر حمله به پایگاه‌هایی در اربیل عراق و در ادامه صدور بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روند قیمت دلاری را افزایشی کرد اما پس از مدتی قیمت‌ها اندکی کاهشی شد.

آخرین اخبار از مذاکرات وین

به نظر می‌رسد هر چند اخبار در مورد مذاکرات وین همچنان تردید آمیز است اما دلار نیز برای افزایش قیمت یه سقف مقاوتی برخورد کرده.

دنیای اقتصاد در مورد نوسانات قیمت دلار در روز یکشنبه نوشت: با نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار در روز گذشته روند افزایشی مذکور متوقف شد و پس از انتشار اخباری مبنی بر ادامه یافتن نشست‌های هسته‌ای، قیمت دلار مجددا به سقف مقاومت خود در روز‌های اخیر بازگشت.

«در نقطه اعلام توافق قرار نداریم»

در عین حال، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه امروز گفت: آن‌چه در وین با بازگشت هیأت‌ها انجام شده یک تنفس و توقف کوتاه است.

او افزود: این تنفسی خواهد بود به درخواست هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک، هیأت‌ها در پایتخت‌ها به سر می‌برند.

خطیب‌زاده گفت: الان در نقطه اعلام توافق قرار نداریم چون برخی مسائل کلیدی و مفتوح باقی مانده که باید در واشنگتن تصمیمات اتخاذ شود و به محض اتخاذ تصمیمات، در نقطه‌ای هستیم که برگردیم به وین و توافق نهایی را صورت دهیم (تسنیم).

او البته به گزارش مهر، این موضوعات را «بسیار کلیدی اما محدود» توصیف کرده است. اما اشاره به احتمال بازگشت به مذاکرات می‌توانند همچنان به عنوان سدی برای افزایش قیمت دلار عمل کند.

به توافق در مذاکرات وین نزدیک هستیم

وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا نیز روز یکشنبه به وقت محلی در گفتگو با فاکس نیوز گفت: فکر می کنم به یک توافق در مذاکرات وین نزدیک هستیم و می‌خواهیم همه طرف‌ها از جمله روسیه از خود جدیت نشان دهند.

شرمن درباره توافق احتمالی پیش رو گفت که مذاکرات به اتمام نرسیده‌اند. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم جدی باشند.

نوسانات قیمت طلا و سکه

در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و به ۱ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۴۳ تومان رسیده است. این رقم نسب به بیشترین نرخ دیروز کمتر است.

اما قیمت سکه طرح جدید اکنون روند افزایشی دارد و ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ثبت شده است. قیمت سکه طرح قدیم بر اساس اعلام ا تحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و با نرخ ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

این در حالی است که قیمت اونس اکنون روند نزولی دارد و به قیمت ۱۹۷۲ دلار رسیده است.

اکنون بازارهای دلار، طلا و سکه نوساناتی دارند. قیمت دلار و طلا کاهشی است.

آخرین اخبار از تحولات بازارها را در صفحه گزارش بازارها ی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.