فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۳۸۳۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وضعیت بازار دلار، طلا و سکه/ کاهش قیمت دلار/ افزایش نرخ طلا و اونس

وضعیت بازار دلار، طلا و سکه/ کاهش قیمت دلار/ افزایش نرخ طلا و اونس

قیمت دلار امروز کاهشی است. اما قیمت طلا، سکه و اونس جهانی، روند افزایشی دارد. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار دلار، طلا و سکه ، امروز ۲۶ اسفند نوساناتی دارد. برخی کانال‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد را تا این لحظه ۲۶ هزار و ۲۱۰ تا ۲۶ هزار و ۲۴۰ تومان اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار فردایی در همین حدود در نوسان است. البته تا ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان نیز رسیده. روز گذشته، با آغاز معاملات دلار ۲۶,۳۸۰ تومان بود. کف قیمت دلار ۲۶,۲۲۰ و سقف آن ۲۶,۶۵۰ تومان اعلام شد.

آخرین اخبار از مذاکرات وین

این روزها مذاکرات وین به دلیل برخی مسائل مهم و حل نشده و همچنین تحت تاثیر عوامل خارجی متوقف شده. اما امیدواری‌هایی نیز در مورد از سرگیری دوباره آن وجود دارد. ضمن آنکه خبر پرداخت بدهی انگلیس به ایران نیز روز گذشته منتشر شد. این دو عامل ممکن است بر روند کاهشی قیمت دلار اثر گذاشته باشند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا گفت: ما به حصول توافق احتمالی در وین نزدیک هستیم اما هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم.

همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس، طی یک تماس تلفنی، درباره مسائل مربوط به روابط دوجانبه و تحولات بین‌المللی گفتگو کردند.

امیرعبداللهیان ضمن استقبال از بازپرداخت بدهی بیش از چهاردهه‌ای انگلیس، به‌عنوان حق ملت ایران، ابراز امیدواری کرد با اقدامات اعتمادساز زمینه توسعه روابط فراهم شود.

طرفین همچنین در این گفتگو در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات وین به تبادل نظر پرداختند و نسبت به حصول توافق نهایی ابراز امیدواری کردند.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: به نقطه نهایی توافق بیش از هر زمان نزدیک شده‌ایم؛ لکن آنچه می‌تواند رسیدن به توافق خوب و پایدار را قطعی کند رفتار واقع‌بینانه آمریکا و عدم طرح مطالبات جدید و نادرست است.

نوسانات قیمت طلا و سکه

در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و به یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۶۷ تومان رسیده است.

قیمت سکه طرح جدید نیز اکنون روند افزایشی دارد و ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان ثبت شده است. این رقم نسب به بیشترین نرخ دیروز کمتر است.

قیمت سکه طرح قدیم نیز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و با نرخ ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت اونس نیز همچون روز گذشته روند افزایشی دارد و به قیمت ۱۹۴۲ دلار رسیده است.

اکنون بازارهای دلار، طلا و سکه نوساناتی دارند.

آخرین اخبار از تحولات بازارها را در صفحه گزارش بازارها ی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.