فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۶۲۱۸۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / سکه امامی ۲۸ میلیون تومان شد!

قیمت طلا و سکه امروز 30 بهمن 1401 / سکه امامی 28 میلیون تومان شد!

قیمت طلا و سکه امروز را نیز افزایشی آغاز کرده‌اند و در حال پیشروی در کانال‌هایی هستند که تا همین یک سال حدس آن برای مردم غیرممکن بود. سکه در بهمن‌ماه حدود 25 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه امروز در اولین روز معاملاتی هفته روندی صعودی در پیش دارد. قیمت طلا ( 18 عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به گرمی دو میلیون و 245 هزار و 600 تومان رسیده است.

سکه و طلا

سکه امامی

قیمت سکه امروز روی قیمت 27 میلیون و 800 هزار تومان بازگشایی شده و آخرین قیمت روز گذشته آن نیز 27 میلیون و 596 هزار تومان بوده است.

این فلز ارزشمند در لحظه تنظیم این گزارش 28 میلیون و 293 هزار تومان قیمت دارد و در سقف تاریخی خود ایستاده است. حباب سکه امامی اکنون هفت میلیون و 343 هزار تومان برآورد می‌شود.

سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی اکنون 26 میلیون 299 هزار تومان قیمت دارد و نرخ بازگشایی آن نیز 26 میلیون و 204 هزار تومان بوده، این در حالی است که آخرین نرخ این سکه نیز در روز گذشته 25 میلیون و 797 هزار تومان ثبت شده است. سکه بهار آزادی همچنین امروز پنج میلیون و 404 هزار تومان حباب دارد.

نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز دیگر انواع سکه نسبت به نرخ بازگشایی بازار روندی کاهشی را طی کرده است. قیمت این سکه اکنون 15 میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده و نرخ بازگشایی آن 15 میلیون و 600 هزار تومان بوده است. حباب نیم‌سکه نیز به چهار میلیون و 855 هزار تومان رسیده است.

ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه در یکی از بالاترین نرخ‌های خود قرار دارد و قیمت آن 10 میلیون و 100 هزار تومان اعلام شده است. حباب این سکه کوچک نیز در حال حاضر چهار میلیون و 859 هزار تومان برآورد می‌شود که حدود نیمی از آن را در بر می‌گیرد.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز با قیمت پنج میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود. حباب این نوع سکه نیز دو میلیون و 621 هزار تومان تعیین شده است.

با آزادشدن فنر قیمت در چند ماه گذشته دولت با تغییر رئیس بانک مرکزی سعی در پیش گرفتن سیاست‌های کنترلی کرد.

همچنین به بهانه بهبود عرضه اقدام به فروش ربع سکه در بورس کالا کرد. اما در نهایت طبق پیش‌بینی کارشناسان این کنترل‌ مدت زمان زیادی نتوانست فنر قیمتی بازارها را فشرده نگه دارد و مجددا از هفته گذشته روند صعودی دلار و سکه آغاز شده است، به گونه‌ای که این دو حالا سقف‌های قیمتی جدیدی را لمس کرده‌اند.

در صورت ادامه روند افزایشی قیمت دلار و انظارات تورمی در جامعه رشد قیمت سکه نیز همچنان در آینده ادامه‌دار خواهد بود.

خبرها و گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.