فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۷۳۰۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / توقف سکه در کانال ۲۹ میلیون تومانی

قیمت طلا و سکه امروز 14 اسفند 1401 / توقف سکه در کانال 29 میلیون تومانی

قیمت طلا و سکه به تبع کاهش قیمت در بازار دلار و واکنش آن نسبت به سفر گروسی به تهران، توان رشد خود را از دست داده است و نوساناتی کاهشی را تجربه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه امروز 14 اسفند 1401 روندی نزولی را طی می‌کند؛ قیمت طلا ( 18 عیار) اکنون دو میلیون و 419 هزار و 700 تومان قیمت دارد و نرخ روز گذشته آن نیز حدود دو میلیون و 518 هزار تومان بوده است.

قیمت طلا و سکه 14 اسفند 1401

سکه امامی

بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی ارز و طلا، در حالی قیمت سکه امامی امروز در آستانه کانال 30 میلیون تومانی گشایش داشته که در لحظه تنظیم این گزارش به 29 میلیون و 298 هزار تومان رسیده است.

آخرین نرخ این نوع سکه نیز در روز گذشته 30 میلیون و 280 هزار تومان ثبت شده و حباب آن نیز 6 میلیون و 255 هزار تومان برآورد می‌شود.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی که روز گذشته در کانال 27 میلیون تومانی کار خود را به اتمام رساند امروز روی قیمت 26 میلیون و 990 هزار تومان بازگشایی شده است و اکنون نیز 26 میلیون 483 هزار تومان قیمت دارد. این سکه طرح قدیم همچنین سه میلیون و 533 هزار تومان حباب دارد.

نیم سکه

قیمت نیم سکه که در روز گذشته بر روی قیمت 17 میلیون تومان بسته شده بود حالا 16 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد. حباب این نوع سکه نیز اکنون پنج میلیون و 196 هزار تومان برآورد می‌شود.

ربع سکه

قیمت ربع سکه در لحظه تنظیم این گزارش 10 میلیون و 700 هزار تومان ثبت شده و حباب آن نیز به چهار میلیون و 884 هزار تومان رسیده است.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی در جایگاه کم‌نوسان‌ترین نوع سکه اکنون 6 میلیون تومان قیمت دارد و حباب آن نیز سه میلیون و 137 هزار تومان ثبت شده است.

به نظر می‌آید بازار به سفر روز گذشته رافائل گروسی، مدیر کل آژانس انرژی اتمی به تهران واکنش نشان داده و به تبع کاهش قیمت دلار توان رشد خود را از دست داده‌ است.

اما کارشناسان معتقدند دیگر خبردرمانی برای بهبود وضعیت بازارها کافی نیست و حالا باید منتظر یک خبر موثق در جهت گشایش اقتصادی و روابط بین‌المللی کشور بود.

آخرین اخبار از تحولات بازار ارز و طلا را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.