فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۵۵۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / قیمت طلای جهانی بازار طلا و سکه را افزایشی کرد

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / قیمت طلای جهانی بازار طلا و سکه را افزایشی کرد

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ همراه با رشد اونس جهانی طلا و درجا زدن دلار با افزایش در برخی قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد؛ با این حال سکه در قطعات سنگین و ربع سکه با افزایش محدود همراه بود و قطعات کوچک غیر از ربع سکه ثابت ماندند. حباب سکه نیز در بسیاری از قطعات روند نزولی را طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز هم در کانال پایانی کریدور پنجم درجا زده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ همراه با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و درجا زدن دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. قیمت طلا در این لحظه رشد محدودی دارد  و آماده صعود به کانال سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شده است.

بازار سکه نیز در قطعات سنگین افزایش محدودی داشته و در قطعات کوچک غیر از ربع سکه که افزایشی بوده، ثابت باقی مانده است؛ شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با افزایش ۱۰ دلاری در این لحظه با رقم ۲۵۸۷ دلار معامله می‌شود. همچنین قیمت دلار نسبت به معاملات پشت خطی روز گذشته ۵۰ تومان کاهش داشته و اکنون در کف کانال پایانی کریدور پنجم درجا زده است.

قیمت سکه و طلا ۲۶ شهریور

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۲۹ سنت افزایش، روی رقم ۳۰ دلار و ۹۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۴۰۰ تومان افزایش، گرمی ۵۸ هزار و ۶۳۰ تومان به فروش رسید.

نیم سکه و سکه گرمی فریز شدند

بازار سکه امروز در تمامی قطعات غیر از ربع سکه و سکه گرمی افزایش محدودی یافت. قیمت سکه امامی با ‍۱۵۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۳ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۳۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و سکه گرمی بدون تغییر، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هفت میلیون و ‍۱۵۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت ربع سکه نیز با افزایش ۵۰ هزار تومانی، با رقم ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز با رشد محدودی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۱۸ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۶ میلیون و ۶ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با پنج هزار و ۳۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۶۹۴ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با پنج هزار و ۲۳۹ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۶۴۵ هزار و ۵۱۳ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه امامی و ربع سکه کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۶۳ هزار تومان و حباب ربع سکه ۲۱ هزار تومان افزایش و حباب سکه بهار آزادی ۵۲ هزار تومان، نیم ‌سکه ۵۸ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۴ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.