کد مطلب: ۸۵۳۹۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در محله گیشا / برای اجاره آپارتمان در گیشا چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت خانه در محله گیشا / برای اجاره آپارتمان در گیشا چقدر باید هزینه کرد؟

گیشا از اولین محله‌های مدرنی محسوب می‌شود که بعد از دهه 50 شکل گرفته‌اند. قیمت مسکن در این محله به دلیل دسترسی خوب و امکانات تجاری و سکونتی از میانگین بالایی برخودار است. اما برای خرید آپارتمان در گیشا چقدر باید هزینه کرد و برای اجاره یک واحد کوچک در این محله حداقل چقدر باید بودجه داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، گیشا نام یکی از محله‌های شمال غرب تهران است که در منطقه ۲ شهرداری قرار دارد. این محله از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از شمال به بزرگراه حکیم شهرک غرب و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد محدود می‌شود.

خیابان اصلی گیشا با طول تقریبی ۱٫۵ کیلومتر بزرگراه جلال آل احمد را به صورت مستقیم به بزرگراه حکیم متصل می‌کند.

گیشا از نخستین محله‌های مدرن تهران از دهه ۵۰ تا کنون به حساب می‌آید، از سوی دیگر بافت تجاری غالب در این محله باعث شده‌ است حضور مردم در این محله غالبا با تفریح و فراغت همراه باشد.

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در گیشا هرچند مانند منطقه یک تهران و محله‌هایی مثل الهیه و تجریش بالا نیست، اما از سطح متوسط خانه‌ها میانگین بیشتری دارد.

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در محله گیشا

قیمت خانه در محله گیشا به دلیل وجود امکانات رفاهی، بالاتر از سایر مناطق همجوار است. مشاوران املاک محله گیشا می‌گویند برای خرید آپارتمان در این محدوده باید حداقل متری 70 میلیون تومان و نهایتا متری 210 میلیون تومان برای واحدهای نوساز و با متراژ بالا هزینه کرد.

مسکن در گیشا

همچنین از سوی دیگر اجاره واحدی مسکونی در این منطقه در معمولی‌ترین حالت به 200 تا 300 میلیون تومان رهن و حدود 15 میلیون تومان اجاره ماهانه احتیاج دارد.

مسکن 1

بافت محله گیشا

گیشا یک خیابان بلوارمانند شمالی-جنوبی با شیب به سمت جنوب و با کوچه‌های شماره‌بندی شده است. از نظر ساخت و ساز در گیشا، دو نوع سازه در این محله دیده می‌شود؛ یک بخش خانه‌های قدیمی دو، سه و چهارطبقه‌ای که با نمای قدیمی از گذشته باقی مانده‌اند و بیشتر در نیمه به سمت غرب محله که کوچه‌ها به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری می‌رسند، باقی مانده‌اند.

بخش دیگر، آپارتمان‌های نوساز و شیک و بازسازی شده هستند، که نیمه دیگر گیشا را تشکیل می‌دهند. نیمه شرقی گیشا که انتهای کوچه‌های آن به بوستان گفت‌وگو منتهی می‌شوند و نام کوچه‌ها اعداد زوجند، نوسازتر است. طراحی خیابان‌بندی گیشا، با الگوبرداری از شماره‌گذاری خیابان‌های منهتن شهر نیویورک ایجاد شده‌ و این محله، در کل ۴۱ خیابان زوج و فرد دارد.

از نظر کیفیت سکونت کوچه‌های بخش شرقی گیشا که منظره پارک گفت‌وگو را دارند و در عین حال اکثر نوسازتر نیز هستند، مرغوب‌ترند و قیمت ملک هم در این بخش گران‌تر است.

آخرین اخبار مربوط به بخش مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ب غ

    بااین قیمتهای۲۰برابری مردم درخیابان چادرخواهندزد همچنین تازه ازدواجها

  • ناشناس

    ای کاش یه نهادی بود حداقل یه نرخی رو تصویب میکرد و به املاکی ها ابلاغ میکرد و آدم میتونست در صورت زیاده خواهی های اونا اعتراض میکرد ولی متاسفانه مملکت ما هرکی کیه،هر کسی هر قیمتی رو دلش میخواد میگه،و هیچ کسی نیست به این دردها پاسخگو باشه